Het is nu 19 aug 2019, 04:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 mei 2018, 21:12 
Alpha rat

Ratten: 9m
Puk samen met Simba bij een de eigen ratten van het opvanggezin te Diest.
Puk is binnengekomen op 25 april 2018
.

Achtergrond
Simba vond Puk wel erg leuk, met 13 rittens als gevolg. Er is besloten om de hele familie, muv twee rittens, af te staan.

Beschrijving
Puk heeft tijd nodig om zich aan te passen aan een nieuwe situatie. Knuffelen vind ze nog erg spannend, maar met een buikzak leert ze dat het allemaal zo eng niet is.
Bij Puk is het belangrijk om haar grenzen te accepteren. Ik vermoed dat ze zou durven bijten als je haar geen ruimte geeft. We zoeken een baasje die haar én Simba begrijpt.

Update 17/09/18
Pukje heeft nog niet veel vooruitgang geboekt sinds haar komst in de opvang. Ze vind het allemaal nog erg spannend, wordt niet graag opgenomen en bij het snuffelen aan je hand zal ze ook steevast eens deftig proeven. Ze heeft nog nooit echt gebeten, maar zit soms wel eens door je huid als ze je vastneemt.

Ik ben aan het overwegen om Puk en Simba in mijn groep te introduceren zodat ze het voorbeeld krijgen van 9 tamme vriendjes.

Update 8/12/2018
Pukkie Puk is nog steeds een harde proever. Als ze proeft/bijt is het heel vaak in slow motion, totdat ze je huid vast heeft. :roll: Ze bijt meestal niet door, dus dat is positief. :)
Sinds Puk in mijn eigen groep zit, merk ik wel dat ze vlotter naar het deurtje komt, zich af en toe laat opnemen en minder bang is. :pom:

Puk verhuist enkel samen met Simba, ze is namelijk zijn schaduw doorheen de kooi. Zie je Simba, dan zie je waarschijnlijk Puk in de buurt zitten.

Update 12/03/19
Deze knappe madam blijft, ondanks dat ze momenteel met 12 andere ratten samenwoont, heel fel aan Simba hangen. Daarom hebben we besloten om ook van haar een metekindje te maken. Op die manier mag zij de rest van haar leventje bij haar grote liefde blijven wonen.

Foto's
05/07/2018
Supporteren voor het WK
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 sep 2018, 17:44 
Alpha rat

Update!

Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 maart 2019, 22:37 
Alpha rat

Puk is nu een metekindje.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur