Het is nu 19 aug 2019, 04:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10 okt 2018, 19:44 
Versleten fuzz

Ratten: 2v1c
Kamille woont samen met Pioen, Viooltje, Luna en Mary bij Ellen in Deerlijk.

Achtergrond
Kamille kwam de opvang binnen wegens allergie van het baasje. Ze werd op 28 oktober geadopteerd samen met Dahlia om bij twee andere vrouwtjes te gaan wonen. Het lukte niet goed met die twee andere vrouwtjes dus kwamen ze beiden terug binnen op 17 november.

Beschrijving
Kamille is afwachtend maar volgt heel snel de anderen wanneer ik aan het deurtje van de kooi staat. Ze laat zich makkelijk knuffelen en is een echt beginnersratje.

Updates

16/02/2019
Kamille is een echt haantje de voorste geworden en staat altijd klaar aan het deurtje wanneer ik er aan kom. Ze is een echte knuffelaar en eist ook altijd als eerste haar snoepje op :P

13/06/2019
Een paar weken geleden werden Kamille, Pioen en Viooltje geïntroduceerd bij Luna en Mary. Deze introductie verliep zonder problemen. Kamille gedroeg zich heel flink en werd snel vriendjes met Mary.
Naast een ratje die smeekt om aandacht is Kamille ook een meester-verzamelaar. Wanneer er lekkers te verdienen is neemt ze het lekkers aan, gaat ze het vlug verstoppen en komt dan vlug nog iets halen... en nog iets... en nog iets :p

Foto's

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 okt 2018, 21:30 
Versleten fuzz

Kamille werd samen met Dahlia geadopteerd :pom:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 nov 2018, 09:51 
Slooprat

Kamille heeft samen met haar zus Dahlia bij mij gezeten. Ze kwamen als vriendjes voor mijn twee meisjes die wat zelfverzekerder mochten worden. Na drie weken intro ging het nog steeds niet goed, al werd er niet meer tot bloedens toe gebeten. Mijn meisjes hadden jammer genoeg abcessen opgelopen door de bijtwonden, wat de dagelijkse ruzies gevaarlijk maakte omwille van het vuil wat daardoor in de open wonden geraakte en de aanhoudende stress. Dahlia en Kamille zijn zeker wel hevige ratten en kunnen erg boos worden, maar ik denk dat het ook de combinatie is waardoor ze telkens zo ontplofte. Mijn dames waren namelijk bang van hen en dat lokte boze reacties uit.In die weken ging het tussen de ruzies in wel vaak goed en dan waren ze gewoon lief naar mijn dames toe.

Kamille is wat minder zelfzeker dan haar zus, maar ook een heel lieve rat. Op de zetel en in de kooi kwam ze steeds aaitjes halen, maar rende vlug weg als mijn hand dicht kwam. Ze kwam echter elke keer snel weer terug om die aaitjes alsnog te halen. Ze verkent graag de omgeving en is een actieve dame. Naar mijn mening een lieve rat die zeker wel van aandacht houdt en die met de tijd wel meer vertrouwen zal krijgen, waardoor ook de initiële schrikreactie zal weggaan. Ik denk dat zij niet geschikt zou zijn om een onzeker groepje zelfverzekerder te maken, maar bij reeds sociale ratjes (zoals haar zus Dahlia) zich ook snel verder zal ontwikkelen als een knuffel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 feb 2019, 09:38 
Versleten fuzz

Update!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2019, 07:15 
Versleten fuzz

Update!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ]