Hallo

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
KimberleyW
Ratfanaat
Berichten: 571
Lid geworden op: 10 feb 2016, 18:22
Ratten: 2vc 1mc
Locatie: Moerbeke-Waas

Hallo

Bericht door KimberleyW »

Hallo,

Ik ben Kimberley 24j sinds mei 2015 heb ik na 15j smeken... toch terug diertjes in huis mogen halen 2 ratjes Amy (mijn broer zijn keuze) en Scampi (passeer nooit een viswinkel als je namen bedenkt :P ) . Mama was er even zot van en de papa stiekem ook. hihi Ze kwamen uit 2 van de 3 oepsnestjes die toen bij de tijdelijke opvangmama zaten. Ik had een duidelijke afspraak met mijn ouders 2 ratjes en niet meer. hihi
In Aug 2015 ben ik toch thuis gekomen met een ongewenst hamstertje en in maart 2016 kwam mijn 3de ratje erbij Kokos de bange jongen die na castratie een nieuwe kans kreeg bij zijn nieuwe harem :P en dan afgelopen sep 2016 kwam Lucifer erbij een schat van een dame naar mensen maar minder sociaalvaardig naar andere ratjes.
Ondertussen woon ik alleen en zijn mijn 2dames Amy* en Scampi* sterretjes en mijn hamstertje Hammie* (origineel :P ) ook.
Soro (opvangertje nu bij ratopia :( )heeft een poging gewaagd bij mij maar Lucifer en Soro waren vuur en water.
En recentelijk zijn dan mijn 3 Dames Noodles, Candy en Trubel erbij gekomen, 3ritten (van een inbeslaggenomen nest) die de hevigheid van Lucifer aankonden ;) . Noodles heeft geen boventandjes en een scheef wipneusje en heeft dus extra zorg nodig.
Eind resultaat 4 monsters en een schattig versleten castraat ventje en 2 dwerghamstertjes Axl en Rose mama en zoon.
Om af te sluiten ben ik vandaag officieel gestart met mijn proefperiode als opvanggezin bij Ratopia :pom: :pom:
P.S.: als jullie nog vragen hrbben stel ze maar ;)
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hallo

Bericht door Hjördis »

Jeeeej, het is gelukt! :D
Welkom, welkom! :zwaai:
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
KimberleyW
Ratfanaat
Berichten: 571
Lid geworden op: 10 feb 2016, 18:22
Ratten: 2vc 1mc
Locatie: Moerbeke-Waas

Re: Hallo

Bericht door KimberleyW »

jep de herregistratie heeft gewerkt ^^
Melissa_L
Slooprat
Berichten: 172
Lid geworden op: 13 dec 2016, 19:20
Ratten: 7m
Locatie: Hoeselt

Re: Hallo

Bericht door Melissa_L »

Welkom! :pom:
Schatjes van ratjes: Zenon-Altwin-Jits-Juul-Qasper-Qamiel-Qarel

Slaapzacht Harry, Flapke, Grey, Q, Qwodin, Quinn, Timo, Ubbe, Cy, Fitz, Bas, Blinker, Merlin, Newton, Rowan, Jake, Quillian, Pepin</3
Poemels
Ervaren rat
Berichten: 318
Lid geworden op: 09 apr 2016, 08:12

Re: Hallo

Bericht door Poemels »

:buig: Welkom Kimberly.
Wij kennen elkaar. We hebben samen op de beurs in Antwerpen gestaan. Ik had toen al snel in de gaten dat jij een groot hart draagt voor ratjes en hamsters :) .
Veel succes en plezier bij Ratopia!
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Hallo

Bericht door Hannelore »

Welkom Kimberley!
Veel plezier met het opvangen van ratjes :)
En natuurlijk ook met je eigen diertjes ;)
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Lauwrie
Ritten
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 jul 2015, 15:09
Locatie: Kuurne

Re: Hallo

Bericht door Lauwrie »

Welkom Kimberley !
Wauw, 15 jaar lang moeten wachten op ratjes... :p ik ben nog maar 2 jaar aant wachten tot mijn vriend bijdraaidt... Veel geduld heb jij !
Veel succes en plezier als opvanggezin :D
Not everyone is in the position to help other animals
but everyone is in the position not to harm them
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Hallo

Bericht door Kayleigh »

Jeeeeeej welkom Kimberley! Super leuk :D
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
KimberleyW
Ratfanaat
Berichten: 571
Lid geworden op: 10 feb 2016, 18:22
Ratten: 2vc 1mc
Locatie: Moerbeke-Waas

Re: Hallo

Bericht door KimberleyW »

bedankt allemaal^^
Wanneer ik jong was hebben we 2cavia's en 2-5 gestreepte grondeekhoorntjes gehad en heel kort een fret (vakantieopvang).
Pas na 15jaar ben ik door vrienden die er ook hadden en een klasgenootje toch stiekem verliefd geworden :love: en mijn mama heb ik snel kunnen overtuigen voor ratjes want ze bleken wel leuk te zijn en tja de papa had niet zoveel meer te beslissen aangezien mama al stiekem ja gezegd had hihi Ik had een hele opzoeking gedaan wat ik nodig had en wat zeker niet en mijn broer kwam thuis met een te kleine hamsterkooi (hij snapte vlug waarom die kooi te klein was) en plots zag ik een berichtje van oepsnestjes...
Ik moet wel eerlijk zijn dat ik het goed vond dat mijn ouders nooit snel gezwicht zijn en een hamstertje in een kleine kooi kochten ofzo. De cavia's zaten mooi met in de zomer een buiten verblijf, de eekhoorntjes hadden een mooie voliere buiten met bescherming in de winter. Alleen wisten we toen niet dat mannelijke jongskes in een andere kooi moesten. Er was toen weinig info over deze diertjes (nu nog steeds) te vinden en gevolg familiedrama met 1 overlevende :s die nog vele jaren gelukkig alleen heeft geleefd.

Hallo, Poemels fijn je nog eens te horen misschien tot een volgende beurs ;)
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”

cron