Hoi hoi!

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Sara_VR
Ritten
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2017, 15:50

Hoi hoi!

Bericht door Sara_VR »

Gauw even voorstellen!

Ik ben Sara, ben vroeger veel met ratjes bezig geweest en vind het nog altijd geweldige diertjes.

Onlangs liep ik een aquariumwinkel binnen om eens naar de waterplanten te kijken, en achteraan zaten knaagdieren, konijnen en vogels in kooitjes. De typische zielige slechte-dierenwinkel-kooitjes die ooit zullen verdwijnen, verdorie! :p

Soit, even gaan kijken naar de ratjes kon ik niet laten. Er zaten twee groepjes van twee apart. Drie mannetjes en een vrouwtje. Jup, een koppel dat volgens de winkelbediende ook als koppel verkocht moest worden. Toen ik hem er op wees dat het vrouwtje waarschijnlijk zwanger was, zei hij dat dat geen kwaad kon.

Voor ik té kwaad werd op hem, had ik haar meegenomen en nu zit ze dus in bemiddeling, want mevrouw was wel degelijk zwanger, uiteraard. :roll:

Kijk naar het topic in Nestjes voor meer info en schattige foto's van de wriemelbeestjes!
Ik ben terug weer verliefd geworden op ratjes en ga zelf de mama en twee damesrittens houden. Zodra ik 100% zeker ben van geslachtjes (binnen een paar dagen, normaal) kan ik zeggen welke. Waarschijnlijk het zwartje en een husky. :wieeeeeeh:
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hoi hoi!

Bericht door Hjördis »

Welkom! :)
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Hoi hoi!

Bericht door Hannelore »

Welkom Sara!
Gelukkig is het vrouwtje bij jou kunnen bevallen en niet in die stomme dierenwinkel :)
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”