Alsnog voorstellen

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Jill*
Ritten
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2014, 07:24

Alsnog voorstellen

Bericht door Jill* »

Hoi allemaal!
Ik heb hier al een hele tijd een account, maar nu blijkt dat ik me nog nooit heb voorgesteld. :shame:

Ik ben Jill, 31 jaar en woon in Apeldoorn (NL) met mijn man en een hoop dieren. Sommigen kennen mij misschien van Rattenpootjes; mijn opvang sinds 4,5 jaar. Gemiddeld verblijven hier altijd rond de 60 ratten waarvan ongeveer de helft permanente bewoners zijn, vooral veel wilde en halfwilde ratjes.
Daarnaast hebben we momenteel nog 4 honden (3 eigen en 1 opvanger), 2 hamsterratten en 2 paarden die bij mijn ouders genieten van een welverdiend 'pensioen'.
Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag. :)
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Alsnog voorstellen

Bericht door Hjördis »

Welkom! :zwaai:

Ik blijf het fantastisch vinden wat je doet met de wilde en halfwilde ratjes, ze zijn zo anders en hun opvoeding is zo speciaal. :love:
Dikke chapeau voor jou en ook langs hier nog eens bedankt voor de enorme hulp die ik steeds van je krijg als wij een oproep binnenkrijgen. :buig:
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Micerats
Ritten
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 dec 2016, 15:26
Ratten: 9v4c
Locatie: Hamme
Contacteer:

Re: Alsnog voorstellen

Bericht door Micerats »

Welkom lieve Jill :dance:
“Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.” -Edgar allan poe
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Alsnog voorstellen

Bericht door Hannelore »

Welkom Jill! :)
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”

cron