Hoi allemaal!
Ik heb hier al een hele tijd een account, maar nu blijkt dat ik me nog nooit heb voorgesteld.
Ik ben Jill, 31 jaar en woon in Apeldoorn (NL) met mijn man en een hoop dieren. Sommigen kennen mij misschien van Rattenpootjes; mijn opvang sinds 4,5 jaar. Gemiddeld verblijven hier altijd rond de 60 ratten waarvan ongeveer de helft permanente bewoners zijn, vooral veel wilde en halfwilde ratjes.
Daarnaast hebben we momenteel nog 4 honden (3 eigen en 1 opvanger), 2 hamsterratten en 2 paarden die bij mijn ouders genieten van een welverdiend 'pensioen'.
Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.
Alsnog voorstellen
Moderator: Medewerkers
Re: Alsnog voorstellen
Welkom!
Ik blijf het fantastisch vinden wat je doet met de wilde en halfwilde ratjes, ze zijn zo anders en hun opvoeding is zo speciaal.
Dikke chapeau voor jou en ook langs hier nog eens bedankt voor de enorme hulp die ik steeds van je krijg als wij een oproep binnenkrijgen.
Ik blijf het fantastisch vinden wat je doet met de wilde en halfwilde ratjes, ze zijn zo anders en hun opvoeding is zo speciaal.
Dikke chapeau voor jou en ook langs hier nog eens bedankt voor de enorme hulp die ik steeds van je krijg als wij een oproep binnenkrijgen.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
-
- Ritten
- Ratten: 9v4c
- Contacteer:
Re: Alsnog voorstellen
Welkom lieve Jill
“Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.” -Edgar allan poe