Hoi!

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Luna
Ritten
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2016, 14:37

Hoi!

Bericht door Luna »

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en wil me graag even vorstellen. Ik ben nog onervaren met ratjes en ben lid geworden om me zoveel mogelijk in alles wat met ratjes te maken heeft te verdiepen en kennis te maken met andere rattenliefhebbers :)

Omdat mijn zoontje allergisch is voor katten, ben ik op zoek gegaan naar een ander leuk, slim en sociaal huisdier en kom iedere keer opnieuw bij ratjes uit. Ik ben me er van bewust dat ze niet zolang leven en zie daar wel tegenop (ik kan moeilijk afscheid nemen en vind het ook naar voor mijn zoontje), maar de vreugde van het verzorgen, spelen en knuffelen met de beestjes weegt er wel heel erg tegenop.

Ik ben nog bezig de kooi (Furet Tower) in te richten en heb me verdiept in verschillende soorten bodembedekking en voeding. Het wachten is nu nog op twee of drie ratjes :pom:

Ik weet niet of dit voldoende is voor een voorstelrondje, maar als jullie vragen hebben stel ze gerust :angel:

Groetjes,
Chantal (nickname Luna)
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Hoi!

Bericht door Hannelore »

Welkom Chantal!
Wat leuk dat jullie voor ratjes zullen kiezen :) Het zijn inderdaad fantastische beestjes. Hun korte leven is wat minder leuk, maar ik vind probeer altijd aan de mooie momenten met dat ratje terug te denken en hoe leuk dat wel niet geweest is.
Een furet tower klinkt alvast als heel veel ruimte om te verkennen, dat zit zeker goed! Qua bodembedekking kiezen velen voor kartonsnippers omdat dat goed absorbeert en blijft liggen. Er wordt ook soms hennepstrooisel gebruikt, maar dat is niet geschikt voor elke kooi omdat het er gemakkelijk uit kan vallen. Voor een furet zou het wel kunnen omdat je een diepe onderbak hebt. Het belangrijkste is dat het stofvrij is :)
Nog veel succes met je zoektocht!
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hoi!

Bericht door Hjördis »

Welkom hier! :zwaai:
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Hoi!

Bericht door Kayleigh »

Welkom :)
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”

cron