Hoi!

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Mique
Ritten
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2016, 10:35

Hoi!

Bericht door Mique »

Hoi iedereen,
Ik ben Mique, 25 jaar.
2 jaar terug had ik voor het laatst ratjes. Binnenkort ga ik verhuizen en zou ik heel graag weer ratjes willen adopteren. Mijn eerste ratje heette Karel (het was wel een meisje haha) en heb ik gekregen van een vriendin. Omdat Karel wel wat vriendinnetjes kon gebruiken kwamen eerst Jimi (uit de dierenwinkel) en daarna nog Jasper (gekregen van een vriend) in beeld (jaja allemaal jongensnamen, heel verwarrend hahaha). Ik heb hierna nog een ratje (Dobby) overgenomen van een huisgenoot omdat ze allergisch bleek te zijn.
Afbeelding
Karel, Jasper, Jimi & Dobby.

Karel en Jasper zijn ouder dan 3 jaar geworden en Jimi en Dobby rond de 2.5 jaar. Ik heb daarnaast op later tijdstip nog een ratje op leeftijd (Hunter) overgenomen van een vriendin die naar Polen ging en op een mannelijke ratje gepast van een andere huisgenoot. De ruimte was opgelost door twee grote kooien boven op elkaar vast te maken :). Ze waren allemaal erg tam, alleen Jimi was wat schichtig. Jimi had ik uit een dierenwinkel, maar de eigenaar pakte hem zo bij zijn staartje vast en was erg lomp! Sindsdien wou ik geen diertje meer uit een dierenwinkel hebben na wat informatie te hebben gelezen hoe het er daar aan toe kan gaan.

Ik mis ze allemaal heel erg! :nopom: Ik moet vooral nog vaak aan mijn eerste ratje Karel denken, die was zo apart!
S'nachts kroop ze altijd uit haar kooi en kwam ze naast mijn kussen op bed liggen om de volgende ochtend weer braaf haar kooi in te lopen. Ze liep ook altijd achter me aan en werd jaloers als andere ratten meer aandacht kregen (die gaf ze een duwtje op je schoot). De rest kwam naar me toe gesprint als ik ging tikken op de vloer. De kooi stond vaak open, omdat ze zindelijk waren haha! Ik had voordat ik mijn eerste ratje kreeg nooit gedacht dat ratten zo lief, karakteristiek en slim konden zijn ^_^ .
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hoi!

Bericht door Hjördis »

Welkom hier :zwaai:

Het is erg leuk om te lezen hoe je over je ratjes praat, vol met liefde!
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Hoi!

Bericht door Hannelore »

Welkom op het forum!
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”

cron