Selina hier

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Selina
Ritten
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2016, 07:45

Selina hier

Bericht door Selina »

Nou, ook ik heb dit forum dan gevonden.

Ik ben Selina, 44 jaar, getrouwd en moeder. Op dit moment ben ik thuis en probeer ik mijn eigen bedrijf op te starten met het verkoop van natuurlijke zeep, uiteraard dierproefvrij en puur natuur. Verder ben ik redelijk creatief, lees ik (soms) en ben ik vooral druk met mijn gezin of met mijn eigen ditjes en datjes. Soms is mijn creativiteit wel handig want zo heb ik zelf wat speeltjes gehaakt van rest katoen, iets wat door moet gaan voor een huisje en een klein looptunneltje.

Ik heb nog geen ratjes, maar als alles goed is mag ik deze volgende week op gaan halen in Sittard. (ik woon zelf in Heerlen)
Er komen dan twee broertjes bij mij wonen uit het Lush nestje T'eo en Titsy Totsy. Vandaag ga ik de kooi ophalen en kan ik lekker beginnen met inrichten.

Verder wonen hier naast manlief en twee puber dochter, een hond Joy, twee poezen en een baardagaam.

Vroeger, in een ver ver verleden heb ik ratjes gehad. Ik vond het geweldige dieren, nu 20 jaar verder zijn de ontwikkelingen zo vooruit gegaan. Er is zoveel meer over ze bekend. Ik heb er zo'n zin in dat de twee mannen bij ons komen wonen. Houd daarom alvast rekening met een foto spam. :dance:

Nou, dat was het wel, zijn er vragen *shoot* (niet letterlijk natuurlijk ;) )
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Selina hier

Bericht door Hannelore »

Welkom op het forum, Selina!
En heel veel succes en plezier met je eerste ratjes :wieeeeeeh:
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Selina hier

Bericht door Hjördis »

Welkom hier! :zwaai:
T'eo en Tisty Tosty zijn bijna klaar voor hun verhuis. Enkel nog de foto's en de adoptie kan volledig goedgekeurd worden. :D

Die natuurlijke zepen, zijn die volledig vegan? :mrgreen:
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Selina
Ritten
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2016, 07:45

Re: Selina hier

Bericht door Selina »

De zeepjes, yes
Selina
Ritten
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2016, 07:45

Re: Selina hier

Bericht door Selina »

foto's zijn via de mail verstuurd, ik moet nog even uitvissen hoe ik deze hier kan plaatsen. :thinking:
Cassie
Superrat
Berichten: 3037
Lid geworden op: 08 nov 2012, 15:31

Re: Selina hier

Bericht door Cassie »

Welkom!
Grappig, een heel goede vriend van me woont in Sittard :D
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Selina hier

Bericht door Kayleigh »

Welkom! :pom:

T'eo en Tisty Tosty zijn er klaar voor! :D
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Poemels
Ervaren rat
Berichten: 318
Lid geworden op: 09 apr 2016, 08:12

Re: Selina hier

Bericht door Poemels »

Welkom op het forum, Selina!

Ik start binnenkort met het opvangen van ratjes voor Ratoya, en ik was laatst op bezoek bij Kayleigh voor meer informatie en haar ratjes te bewonderen. Jij krijgt lieve en leuke ventjes, want ik heb ze gezien :loves: .
Maar die Tisty Tosty is me d'r eentje, hoor :D :loves: . Sjonge, hij vroeg een en al aandacht, die ik hem natuurlijk ook graag gaf, zat in no time in mijn vest en plaste lekker in alle rust op mijn hand hihi :lol: .
Ik had hem bijna (per ongeluk) mee genomen hihi , maar gelukkig had Kaleigh het goed in de gaten dat hij nog verstopt zat bij mij.
Veel plezier met Teo en Tisty Tosty :pom:
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”

cron