ik ben Vera

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Vera
Puberrat
Berichten: 76
Lid geworden op: 15 dec 2012, 18:58

ik ben Vera

Bericht door Vera »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Vera, geboren in 1977 en ik woon in de prov. Groningen, Nederland. In het dagelijks leven ben ik telefoniste/receptioniste.

Ik heb een aantal geweldige ratjes.. die zal ik ergens anders op dit forum voorstellen.

Naast ratjes heb ik nog een paard (Banjer), hond (Nikita), een paar zangvogeltjes (1 rijstvogel (andere is overleden), 1 spitsstaartamadine (andere is overleden), 2 zebravinkjes en 5 Japanse meeuwtjes) en een aquarium met een paar goudvissen.

Ik ben opvanglocatie voor rattenopvang Parzival en ik ben ook coördinator voor de ROLL.

Heb je vragen? Stel ze gerust :)

Afbeelding
Hylke

Re: ik ben Vera

Bericht door Hylke »

Welkom Vera! :zwaai: :wave:
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: ik ben Vera

Bericht door Hjördis »

Welkom hier! :D
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: ik ben Vera

Bericht door RYP Iris »

Dag Vera! :zwaai:

Jouw niet-ratjes zeker eens voorstellen bij andere dieren, ben benieuwd ze te zien :D
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Sharon
Mete/petekindje
Berichten: 708
Lid geworden op: 07 nov 2012, 11:50

Re: ik ben Vera

Bericht door Sharon »

Welkom op het forum Vera :)
Afbeelding
Some Angels Choose Fur Instead Of Wings
Some Of Them Wanted Both
Plaats reactie