Stephanie & Jorne

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
glashelder
Ratfanaat
Berichten: 433
Lid geworden op: 22 mar 2015, 03:14
Ratten: 10m
Locatie: Antwerpen

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door glashelder »

Wauw, die gaan zich kunnen uitleven :pom:
Balthasar, Basje, Caspar, Louis, Dumas, Aramis, Athos, Porthos, Xen, Heimdall, Ymr en Loki :love:

Rust zacht, lieve Charlie en Dorian.
raz
Puberrat
Berichten: 63
Lid geworden op: 06 apr 2015, 19:52

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door raz »

Woooah zo'n nieuwe woning wil ik ook wel!! :D
Steph
Slooprat
Berichten: 175
Lid geworden op: 05 jun 2015, 12:13
Ratten: 6v 4m

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Steph »

Hoi iedereen,
ik ben Stephanie en de vriendin van Jorne, die ons hier al heeft voorgesteld :)
wij zijn nu de trotse ouders van Venus, Vesta, Juno en Ceres :love:
Het zijn echte schatjes!
Ceres is nog wat schichtig en vlucht al wel eens weg als we in de buurt komen. Maar eens we rustig onze handen in de kooi leggen, komt ze eens piepen.
We hebben haar gisteren samen met Vesta bij ons op schoot genomen en samen hebben ze de zetel verkend. Uiteindelijk vielen ze, genietend van onze aaitjes, samen in slaap tussen de kussens :)
Juno is een echte ontdekster en heeft al meermaals de buitenkant van de kooi verkend :)
Ook op onze schouders voelt ze zich goed en ze staat vaak als één van de eersten aan de deurtjes als deze opengaan :)
Venus is nog wat een slaapkopje, maar ook zij vind onze handen en onze aandacht enorm fijn.
We proberen het ze zo veel mogelijk naar de zin te maken en geven ze veel aandacht. Op deze manier hopen we hun vertrouwen te winnen, wat toch al redelijk lijkt te lukken :love:
Ik zal binnenkort wat foto's van ze toevoegen en ik wil iedereen hier nog bedanken voor alle info die jullie ons hebben gegeven :)
Groetjes,
Steph
Vesta, Ceres, Juno, Minerva en Concordia -> Onze meisjes <3
Squirtle, Bulbasaur, Pikachu, Charmander, Vulcanus en Neptunus -> Onze jongens <3
Rainbowbridge: Venus, Apollo <3
glashelder
Ratfanaat
Berichten: 433
Lid geworden op: 22 mar 2015, 03:14
Ratten: 10m
Locatie: Antwerpen

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door glashelder »

Ik vroeg me al af of ze naar jullie gegaan waren, toen ik zag dat ze geplaatst waren :) Veel plezier er mee, rittens zijn echt zó leuk :love:
Balthasar, Basje, Caspar, Louis, Dumas, Aramis, Athos, Porthos, Xen, Heimdall, Ymr en Loki :love:

Rust zacht, lieve Charlie en Dorian.
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Hannelore »

Leuk dat de meisjes een thuis gevonden hebben bij jullie! Zoals jij ze omschrijft, herken ik ze ook van toen ze hier pas binnenkwamen. Ceres moet je inderdaad even tijd geven en is wat overdonderd in het begin, maar na een paar dagen zal ze wel ontdooien!
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”