Stephanie & Jorne

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jorne
Puberrat
Berichten: 96
Lid geworden op: 28 apr 2015, 12:42
Ratten: 6v
Locatie: Duffel

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Jorne »

Onze levering van alle spulletjes is helaas wat uitgesteld (en ons geduld nog wat meer op de proef gesteld :shock: ) wegens herstelling van de parket (deze had enige tijd geleden besloten om zich naar omhoog te verplaatsen i.p.v. naar de zijkanten, de kapoen :) ). Ondertussen afgelopen week hersteld en bijna alles terug op zen plek dus hopelijk hebben we de meeste spulletjes tegen eind volgende week dan, zodat we eeeeiiiindelijk van start kunnen gaan :pom: .

Bedankt iedereen voor de vele antwoorden op onze vraagjes hier en tevens op 'Animal Event Beekse Bergen' vorige zaterdag waar we jullie nogmaals hebben lastig gevallen :P . Gelukkig hebben jullie ons zo weer wat beter leren kennen en geprobeerd van 8 vrouwtjes in ons gezinnetje te laten opnemen (knipoog naar Hjördis ;) ). Ondertussen heb ik al gezien dat Hannelore zelf al 2 van de 8 gekidnapt heeft voor de rest van hun leven (proficiat daarmee trouwens Hannelore :clap: ). Ikzelf heb onder de middag dan maar berekend wat 6 vrouwtjes me zouden kosten i.p.v. 3 of 4 en ben tot de constatatie gekomen dat je bij vrouwen eigenlijk nooit op voorhand weet wat het gaat kosten :lol: ... (*Jorne bukt zich voor inkomende objecten* :ninja: )
Maar ondanks dat dus, denkik dak ik me eerder de vraag moet stellen of ik 7 vrouwen (men vriendin Stephanie meegerekend) wel aankan in huis :thinking:

De groetjes aan iedereen die we tot op heden al gezien hebben Hjördis, Iris (die ons denkik de matjes ed. verkocht heeft zaterdag, het meisje met de piercing onder de lip ?, PS: Waar staat de RYP voor, ik lees het telkens als RIP :roll: ), Femke & Tom (die we idd ook anderhalf uur ofzo al op Beesjes en Baasjes hadden lastig gevallen). Het was leuk jullie nog eens te zien. Zal nog wel vaker gebeuren in de toekomst heb ik zo'n vermoeden :wenkbrauw: .

En nogmaals bedankt aan iedereen voor de tips en antwoorden. We nemen ze zeker in dank af en doen er wat mee :idea:


Groetjes,

Jorne
Rattapoentjes (3) Giske, Ella, Leah :love:

Rainbowbridge (24): Venus, .... , Roquefort, Berlioz, Claire, Flo en Marie :(
Silke
Versleten fuzz
Berichten: 1936
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:39
Locatie: Brugge

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Silke »

RYP is een afkorting van haar achternaam ;)
Persoonlijk zou ik nooit 6 ratjes uit hetzelfde nest nemen. Die 6 worden tegelijkertijd oud en dat betekent natuurlijk ook extra kosten en jammer genoeg ook een kans dat ze er plots allemaal niet meer zijn... Dan zou ik eerder gaan voor verschillende leeftijden.
Moest ik van jou zijn zou ik beginnen met 2 of 3 ratjes uit dat nestje en dan kan je er nog altijd ratjes van andere leeftijden bij zetten. Maar om te beginnen met ratjes zou ik ook niet derikt zo'n grote groep nemen. Als je begint met 2 of 3 zul je ook rap merken wat het maximum voor jou is. Misschien wil je er dan ook niet meer omdat je vindt dat 3 al genoeg aandacht vragen :p Het zijn maar tips he! :D
Russische dog: Isha
Poes zielepoot: Fido
Wimpergekkotjes

Rattenschatten: ♥ Hemera ~ Isha ~ Sàga ~ Skadi ♥

† Ayla ~ Nanna ~ Mythe ~ Kali ~ Leya ~ Po ~ Bieke ~ Paige ~ Angel ~ Era ~ Luna ~ Punk ~ Nyx ♥
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Hannelore »

Haha ja schuldig :P
Maar er is nog voldoende keuze voor jullie en het zijn allemaal lekdoosjes :love:
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Marjan
Superrat
Berichten: 3600
Lid geworden op: 08 nov 2012, 16:51
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Marjan »

Ik had jullie nog niet verwelkomt, welgekomen!!
Kind hearts are the gardens,
Kind thoughts are the roots,
Kind words are the blossoms,
Kind deeds are the fruits.


Stichtend lid bij VZW Rattensnoozels

En trotse mama van twee knappe zonen: Warre 10/06/2010 en Tobe 27/04/2015
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Ikkimausi »

Zeg lastig gevallen, ik vind het echt geweldig dat jullie zo doordacht handelen :D
En jullie toekomstige ratjes zullen rotverwend worden, daar ben ik nu al overtuigd van hihi
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Gebruikersavatar
Fallecia
Versleten fuzz
Berichten: 1504
Lid geworden op: 08 nov 2012, 13:35
Ratten: 4m
Locatie: Melsbroek

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Fallecia »

Welkom welkom welkom!
leuk dat jullie zich zo informeren (zoals het zou moeten bij iedereen)! Ikzelf zou aanraden dat je zeker 3 ratjes neemt om mee te beginnen.. als je er 2 neemt komt er al snel de stress van 'wat als er 1 sterft?', dus handiger als je er ineens 3 neemt.
Rittens zijn ook enorm druk, dus als het je eerste ratjes zijn lijken 6 rittens mij wel veel :') Maar het is je eigen voorkeur natuurlijk!
nog veel inleesplezier en succes met de voorbereidingen!
- Atlas, Ronin en Ink -

RIP Dexter, Bilbo en Sinister..

“Lots of people talk to animals, Not very many listen though...that's the problem.” ― B. Hoff
Gebruikersavatar
Jorne
Puberrat
Berichten: 96
Lid geworden op: 28 apr 2015, 12:42
Ratten: 6v
Locatie: Duffel

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Jorne »

Wooohoooo :wave: zaterdag is eindelijk de laatste hoop spulletjes geleverd.
Nu zijn we er helemaal klaar voor :pom:

Heb dan ook gisterenavond een mailtje gestuurd naar het ratopia-emailadress met de gevraagde info en bewijsfoto's.
Hopelijk zijn de meisjes nog niet allemaal weg, allesinds is hier op het forum nog niets te zien van reservatie, maar je weet nooit :shock:
En hopelijk kunnen we nu snel ratseltjes thuis verwelkomen :knuffel: , want ons engelen-geduld is ondertussen veranderd in 'een kleuter die moet wachten op de moment dat hij eindelijk de pakjes van onder de kerstboom mag opendoen' :D

Nogmaals dank aan iedereen hier voor alle hulp bij onze voorbereiding door veelvuldig te antwoorden op onze vragen !! :buig:

Groetjes van de hopelijk binnekort trotse rattenouders Stephanie & Jorne !! :rat:
Bijlagen
Onze voorlopige indeling van ons kooitje (de bodembedekking moet er alleen nog wel in :D)
Onze voorlopige indeling van ons kooitje (de bodembedekking moet er alleen nog wel in :D)
IMG_1607.JPG (142.55 KiB) 7985 keer bekeken
Rattapoentjes (3) Giske, Ella, Leah :love:

Rainbowbridge (24): Venus, .... , Roquefort, Berlioz, Claire, Flo en Marie :(
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Hannelore »

Oh daar gaan er een paar een gezellige thuis krijgen zeg !! :D
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Silke
Versleten fuzz
Berichten: 1936
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:39
Locatie: Brugge

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Silke »

Daar kunnen er velen een voorbeeld aan nemen zeg! Die gaan daar een luxeleventje hebben :D
Russische dog: Isha
Poes zielepoot: Fido
Wimpergekkotjes

Rattenschatten: ♥ Hemera ~ Isha ~ Sàga ~ Skadi ♥

† Ayla ~ Nanna ~ Mythe ~ Kali ~ Leya ~ Po ~ Bieke ~ Paige ~ Angel ~ Era ~ Luna ~ Punk ~ Nyx ♥
Lienn
Mete/petekindje
Berichten: 873
Lid geworden op: 19 jun 2013, 13:47
Ratten: 2v2vc2mc

Re: Stephanie & Jorne

Bericht door Lienn »

Heel leuk :D
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”