Hallo!

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: Hallo!

Bericht door RYP Iris »

Welkom Karlijn! ^_^
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Carolinezy
Ritten
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 apr 2015, 14:32
Locatie: Maastricht (NL)

Re: Hallo!

Bericht door Carolinezy »

:zwaai:

Ik was trouwens aan het denken: bij veel dieren (volgens internet ook ratjes) kun je als je een allergie hebt beter tegen dieren met een rex vachtje.
Weten jullie toevallig goede ratteries die zo nu en dan rexjes hebben?
Natuurlijk ga ik ook even na of ik het in het ziekenhuis kan laten testen! Maar bij dieren waar ik niet enorm op reageerde (bij de tests die ik tot nu toe gehad heb) merk ik dat ik sommige rassen bijvoorbeeld wel kan hebben en andere niet. Dus het is wel iets om alvast naar te kijken. :)

Ik denk wel dat ik in principe voor mannetjes ga! Ik ben wel wat meer van de knuffels! :love:
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Hallo!

Bericht door Kayleigh »

Dat heb ik nog niet gehoord in de rattenwereld. Wat ik wel gehoord heb is dat bij sommige mensen hun allergie erger is bij mannen dan bij vrouwen.

Ik zou bij iemand langsgaan die ratjes heeft :) Zo kun je het zelf ondervinden. Ik heb alleen vrouwen (+2 man castraten), maar hier ben je welkom :) Zit je ook op het forum van ratten.nl? Daar zitten de meeste Nederlanders en daar zijn ook genoeg mensen die graag mensen kennis laten maken met ratjes :D
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Carolinezy
Ritten
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 apr 2015, 14:32
Locatie: Maastricht (NL)

Re: Hallo!

Bericht door Carolinezy »

Hoi Kayleigh! Nee, ik zit niet op dat andere forum. Maar langsgaan bij mensen met ratjes is ook een goed plan, inderdaad.
Ik zie trouwens dat jij in Sittard woont: mijn ouders (waar ik meestal in het weekend ben) wonen in Heerlen, dus dat is best dicht bij Sittard! (Of, goed te doen, in ieder geval!)
Misschien zouden we dit een keer kunnen doen, als je dat echt geen probleem vindt. ^_^

Het is dan trouwens wel belangrijk dat er geen andere diertjes waar ik op reageer rondlopen, denk ik. :shame: Ik weet niet hoe dat in jouw geval zit?
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Hallo!

Bericht door Kayleigh »

Oei... ik heb een dierentuin thuis :shame: Wij hebben 5 honden... 3 poedels (zou geen probleem moeten zijn), 1 chihuahua en 1 corgi.
Ik heb een aparte dierenkamer, dus je hoeft niet in contact te komen met de honden. Ik weet niet precies hoe een allergie werkt, dus ik weet niet of dat dan genoeg is?

Op de dierenkamer zelf heb ik muizen, een hamster en dan 1 rattenkooi staan.
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Hallo!

Bericht door Hannelore »

Je mag ook altijd tot bij mij komen, maar dat is iets verder. Ik heb enkel ratjes binnen. Het zijn wel allemaal dames.
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Hallo!

Bericht door Ikkimausi »

Welkom :zwaai:

Ik vermoed dat je om die reden ook geen dierenbeurzen bezoekt?
Anders kon je altijd eens op Animal Event langs komen en ratjes komen knuffelen :D
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Carolinezy
Ritten
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 apr 2015, 14:32
Locatie: Maastricht (NL)

Re: Hallo!

Bericht door Carolinezy »

Ja, dierenbeurzen kunnen vast wel als ik niet alle diertjes aanraak en zo, geen idee, never been there! ;) Alleen heeft het om te kijken of ik reageer inderdaad geen zin. Ik moet vooral opletten wat mijn longen doen, want daar gebruik ik al de nodige medicatie voor. Een pluspunt is wel: ik heb nu nieuwe medicatie voor neus/ogen/etc. en lijk sindsdien überhaupt minder last te hebben van allergische klachten. Kan ook toeval zijn, maar ik blijf hopen dat dit spul werkt!

Ik zal eens kijken wat er eventueel mogelijk is aan bezoekjes! Lief dat jullie het aanbieden trouwens! :)



Trouwens, Kayleigh, misschien is dit een bizar iets en zit ik er helemaal naast maar ik zag je naam en je woonplaats én het feit dat je meerdere diertjes hebt en op fora zit: zou het kunnen dat ik jou ken van een 30 Seconds To Mars forum van jaaaaaren geleden? Alles wat ik mij van die persoon herinner komt overeen met jou! ;) Het zou wel té toevallig zijn, maar de wereld is nogal klein, dus wie weet! hihi
glashelder
Ratfanaat
Berichten: 433
Lid geworden op: 22 mar 2015, 03:14
Ratten: 10m
Locatie: Antwerpen

Re: Hallo!

Bericht door glashelder »

Hier mag je ook best langskomen (vier mannelijke ratjes waaronder een rexje en een naaktje), maar da's misschien ook wat te ver ;)
Balthasar, Basje, Caspar, Louis, Dumas, Aramis, Athos, Porthos, Xen, Heimdall, Ymr en Loki :love:

Rust zacht, lieve Charlie en Dorian.
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Hallo!

Bericht door Kayleigh »

OMG Karliiiijjjnn? :o Neeeee! Jij woonde eerst in Heerlen toch? Wat toevallig :D
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”