Hallo!

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Carolinezy
Ritten
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 apr 2015, 14:32
Locatie: Maastricht (NL)

Hallo!

Bericht door Carolinezy »

Hallo iedereen,

Mijn naam is Karlijn en ik ben een 22 jarige studente uit Tilburg (Nederland) met een liefde voor muziek, grafisch design, fotografie, film en diertjes natuurlijk. :nerd:
Ik heb helaas nog geen ratjes momenteel, maar ben wel al een tijdje van plan om ze aan te schaffen. Ik moet wel nog even kijken wat er mogelijk is, want ik woon momenteel in een studio appartementje waar het volgens de regels eigenlijk niet mag, maar ik ga er binnenkort even met de huisbaas over praten. Anders moet ik nog even wachten tot ik ergens woon waar het gewoon is toegestaan! :) Ook is er nog een allergie-dingetje waar nog even waar gekeken moet worden (sommige diertjes gaan prima (zoals cavia's en sommige honden), anderen (katten en konijntjes bijvoorbeeld) helaas niet :-( ). Maar ik wil me wel alvast goed voorbereiden en weten waar ik aan begin!

Ik woon nu al een paar jaar in Tilburg en heb al vaker overwogen om een huisdier te nemen, daar ik stiekem toch wel vaak eenzaam ben en wat meer verantwoordelijkheid wil hebben, maar heb nooit het perfecte dier kunnen vinden waaraan ik plezier en liefde kan beleven, maar die ook gewoon als huisdier van een student kunnen functioneren. Want tijd en geld voor een hondje heb ik bijvoorbeeld niet :-(. Hopelijk kunnen ratjes me wel geven wat ik zoek (en kan!) in een huisdier en kan ik een goed baasje voor ze zijn.