Voorstellen
Moderator: Medewerkers
Voorstellen
Voordat je berichten op het forum kan plaatsen, dien je je eerst voor te stellen in het gedeelte “Voorstellen”, door op “nieuw onderwerp” te klikken en je dan voor te stellen.
Re: Voorstellen
Welkom!
mvg
Ken
Toen ik de mens leerde kennen, ben ik het dier meer gaan appreciëren. Eerlijkheid boven vrede!
Ken
Toen ik de mens leerde kennen, ben ik het dier meer gaan appreciëren. Eerlijkheid boven vrede!
Welgekomen hier
En ocharme.. Wie laat nu 2 rittentjes in een doos achter? Schande!
En ocharme.. Wie laat nu 2 rittentjes in een doos achter? Schande!
Welkom!
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
welkom!
mvg
Ken
Ken
- RYP Iris
- Officieel ratverslaafd
- Ratten: 2v3c4m
Aaah jou zijn Hylke en ik tegengekomen in het park voorbije maandag, niet?
Welkom!
Welkom!
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Hallo allemaal,
ik ben een alleenstaande moeder met een dochter van 16j uit werchter vlaams brabant. In mijn jeugd heb ik ook al eens 2 ratjes gehad en altijd veel plezier mee gehad.
Mijn dochter en ik zijn nu op zoek naar 2 jonge ratjes ik wil liefs ratjes uit een asiel/opvang om ze een tweede hopelijk gelukkig leven te geven.
kunnen jullie helpen?
grz tacha
ik ben een alleenstaande moeder met een dochter van 16j uit werchter vlaams brabant. In mijn jeugd heb ik ook al eens 2 ratjes gehad en altijd veel plezier mee gehad.
Mijn dochter en ik zijn nu op zoek naar 2 jonge ratjes ik wil liefs ratjes uit een asiel/opvang om ze een tweede hopelijk gelukkig leven te geven.
kunnen jullie helpen?
grz tacha