Ruth

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Ruth
Ritten
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2015, 13:37

Ruth

Bericht door Ruth »

Hallo
Ik ben Ruth, het voormalige baasje van Kiona en Floy. Helaas is Floy in de nacht van vrijdag 09/01/2015 op zaterdag 10/01/2015 overleden. Dat was een shock, ondanks haar bijtgrage tanden vond ik ze toch super. Hoewel ze over het algemeen een sloom rattenvrouwtje was kon ze plots een zotte kuur krijgen en dan met vier pootjes tegelijk in de lucht springen om dan samen met Kiona een potje te worstelen en dan eindigen in een super poetsbeurt om U tegen te zeggen.
Kiona is een ander verhaal, zij is verre van een sloom dametje maar eerder een nieuwsgierig aagje. Wat er ook gebeurt ze moet pols hoogte (of liever poot hoogte) opnemen.
Nadat Floy er niet meer was zag ik Kiona zo fel veranderen. Een nieuw ratje bijnemen was niet fair voor de nieuweling. :shame: Ik durf ratjes met de blote hand niet meer aan te raken met dank aan Floy. :shame: Haar wegdoen wou ik niet, maar haar alleen laten was zeker geen optie! Want het enige wat ze deed was slapen en eten en Huh? een speelsessie? Doe zelf maar. Pfff zet me maar tussen de spullen, kan me niks schelen, ik ga hier lekker onder/in liggen en slapen... Dus opzoek naar een nieuwe thuis.
Horror, horror, niets tegen tweedehands websites maar Kiona op zo'n website plaatsen? brrrr waar komt ze dan terecht? Hoe kan ik haar dan nog volgen? En toen ben ik (met dank aan mijn moeder) op ratopia gebotst. Eerst de verhalen lezen van de metekindjes. Ja, ja Kiona bij een nieuw vriendje en ik word meter. Maar dat gaat natuurlijk niet, ze is nog niet zo oud en nog in de fleur van haar leven.
Nu kan ik natuurlijk wel stiekem op het forum kijken en zien wat ze verder van haar leven maakt. En zo te zien gaat het al stukken beter.
JillCaty
Versleten fuzz
Berichten: 2220
Lid geworden op: 13 jan 2013, 17:17
Ratten: geen
Locatie: Waasmunster

Re: Ruth

Bericht door JillCaty »

Welkom!
http://www.jillcaty.be
http://www.outofthewoods.be

Slaapzacht Zeni, Zeker, Petrol en Peanut
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Ruth

Bericht door Hannelore »

Welkom Ruth :zwaai:
Je hebt de juiste beslissing genomen hoor als je niet meer verder wou met ratjes. Kiona zit hier goed bij mij, heel binnenkort ook met vriendinnetje. En dan duimen dat ze snel een nieuwe thuis vindt he!
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Ruth
Ritten
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2015, 13:37

Re: Ruth

Bericht door Ruth »

Ik hoop ook dat ze een goede nieuwe thuis vindt en een of meerdere vriendinnen. Dan kunnen ze lekker roddelen.
Wendy
Superrat
Berichten: 3648
Lid geworden op: 03 apr 2014, 17:06
Ratten: 2v 2cm
Locatie: Tienen
Contacteer:

Re: Ruth

Bericht door Wendy »

Hoi ruth welkom
Kan snappen dat het een moeilijke beslissing was maar ratopia gaat zeker een goeie,thuis voor haar zoeken!
slaapzacht lieve paavo
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Ruth

Bericht door Ikkimausi »

Welkom :zwaai:
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Marjan
Superrat
Berichten: 3600
Lid geworden op: 08 nov 2012, 16:51
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Ruth

Bericht door Marjan »

Welgekomen!
Kind hearts are the gardens,
Kind thoughts are the roots,
Kind words are the blossoms,
Kind deeds are the fruits.


Stichtend lid bij VZW Rattensnoozels

En trotse mama van twee knappe zonen: Warre 10/06/2010 en Tobe 27/04/2015
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: Ruth

Bericht door RYP Iris »

Welkom :zwaai:
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Ruth

Bericht door Hjördis »

Welkom! :zwaai:
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
pauline
Mete/petekindje
Berichten: 731
Lid geworden op: 22 aug 2013, 12:36
Ratten: 3c4v
Locatie: Hamme

Re: Ruth

Bericht door pauline »

welkom
hugs van Loire, amy, nemo, muffin, marin & Kai

slaap zacht kleine ukkie, miku, Kiona, Koffie & siret
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”