Dorien

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Kermodory
Ritten
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 jan 2015, 11:27

Re: Dorien

Bericht door Kermodory »

Het is inderdaad een Fries :) aar nogal grof uitgevallen! Tis ook een type dat nog maar naar gras kijkt en er is al 10kg bij :p
En ik rij met een sidepull. Al wil ik dolgraag op termijn met een neckrope kunnen rijden. Maar momenteel heb ik die teugelhulp nog echt nodig! Want als hij niet wil, loopt hij gewoon eender waar met me naartoe :) Eigenlijk is hij een maat te groot voor mij, maar door omstandigheden is hij bij mij belandt en nu laat ik hem voor geen geld ter wereld meer los! :)
Cassie
Superrat
Berichten: 3037
Lid geworden op: 08 nov 2012, 15:31

Re: Dorien

Bericht door Cassie »

Totaal te begrijpen!
Ja neckrope is idd best moeilijk om te beginnen! (stond trouwens nog een leuk artikel over in Bit)
Sidepull heb ik ook nog mee gereden, maar zou zelf uiteindelijk graag met een hackamore beginnen :)

Maar eerst mn eigen paardje :P
Silke
Versleten fuzz
Berichten: 1936
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:39
Locatie: Brugge

Re: Dorien

Bericht door Silke »

Ik lees dit nu pas! Eerst en vooral welkom =D
Echt een prachtbeest (ik heb nog super lang op Friesjes en spaanse hengsten gereden, dus een beetje voorliefde).
Zalig dat je via natural horsemanship probeert te werken! Als 'k ooit een paard heb zou ik dat ook doen.
Jammer genoeg heb ik steeds gereden op paarden die volledig geleerd waren op hun manier en aangezien het niet mijn paarden waren...
Russische dog: Isha
Poes zielepoot: Fido
Wimpergekkotjes

Rattenschatten: ♥ Hemera ~ Isha ~ Sàga ~ Skadi ♥

† Ayla ~ Nanna ~ Mythe ~ Kali ~ Leya ~ Po ~ Bieke ~ Paige ~ Angel ~ Era ~ Luna ~ Punk ~ Nyx ♥
Cassie
Superrat
Berichten: 3037
Lid geworden op: 08 nov 2012, 15:31

Re: Dorien

Bericht door Cassie »

@ Silke ; Ja dat is het he, als het iemand anders zijn paarden zijn kan je er moeilijk mee beginnen!
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”