Tess

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Kim
Versleten fuzz
Berichten: 1971
Lid geworden op: 21 jan 2013, 19:55
Ratten: 11m
Locatie: heverlee

Re: Tess

Bericht door Kim »

het is nooit gemakkelijk om ratjes te verliezen en elke keer opnieuw denken wij allemaal dit wil ik niet meer meemaken... :( maar een dag zonder leven is zoals je zegt niet voor te stellen... je moet er eens over nadenken en de tijd nemen. Chronische luchtwegproblemen kunnen lang uitgesteld worden met juiste antibiotica en controle :) dus ik hoop voor jou en je ratje dat hij nog goed van zijn leventje kan genieten!!
'Alle dieren behalve de mens weten dat het voornaamste doel van het leven is ervan te genieten.'
- Samuel Butler

'Als dieren konden praten, zouden ze onthutst zwijgen.'
- J. Einander
Tess
Puberrat
Berichten: 71
Lid geworden op: 21 aug 2014, 10:20

Re: Tess

Bericht door Tess »

Kim schreef:het is nooit gemakkelijk om ratjes te verliezen en elke keer opnieuw denken wij allemaal dit wil ik niet meer meemaken... :( maar een dag zonder leven is zoals je zegt niet voor te stellen... je moet er eens over nadenken en de tijd nemen. Chronische luchtwegproblemen kunnen lang uitgesteld worden met juiste antibiotica en controle :) dus ik hoop voor jou en je ratje dat hij nog goed van zijn leventje kan genieten!!
Ik denk rustig na hoor :)

Chronische luchtwegen zijn idd prima onder controle te houden :) Wasabi is stabiel en geniet van zijn leven.
Maar het slechte nieuws dat ik had over Miso is wat erger... Hij heeft een smerige tumor in zen mond, zolang hij goed eet en er geen last van heeft kan ik hem uiteraard nog laten genieten van zijn leven, maar als het te erg wordt moet ik hem laten gaan hé... Ik heb geen idee wanneer dat is, kan binnen 2 weken zijn, kan best zijn dat hij het nog maanden goed doet... Ik hoop natuurlijk op het laatste, maar er is dus geen zekerheid over hoe het gaat lopen.

De reden dat ik wil stoppen met ratjes is omdat ik denk dat ik binnen 2j minder tijd ga hebben, dat is mijn laatste jaar school :) Als ik er adopteer zal ik dus ook de voorkeur geven aan oudjes, ook omdat zij rustiger zijn en da's aangenamer voor Miso & Wasabi. (Anders staan die naakte kerels weer vol krabben omdat er constant jonkies overwalsen :D)
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”

cron