Eventjes mezelf voorstellen...

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pauline
Mete/petekindje
Berichten: 731
Lid geworden op: 22 aug 2013, 12:36
Ratten: 3c4v
Locatie: Hamme

Re: Eventjes mezelf voorstellen...

Bericht door pauline »

hey hey :)
vergeet eerst niet aan je kotbaas te vragen of je ze mag houden op kot, bij mij bv mag het niet
mijn schatjes staan allemaal bij mijn pa die zich er ook graag mee bezig houd :)
van waar ben je? waar studeer je?
hugs van Loire, amy, nemo, muffin, marin & Kai

slaap zacht kleine ukkie, miku, Kiona, Koffie & siret
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Eventjes mezelf voorstellen...

Bericht door Kayleigh »

Welkom :pom:
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Marjan
Superrat
Berichten: 3600
Lid geworden op: 08 nov 2012, 16:51
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Eventjes mezelf voorstellen...

Bericht door Marjan »

Je komt er wel uit, je zult hier wel de nodige tips krijgen....'k zou je ouders ook eens meesleuren hoor op rittenbezoek...Succes! :pom:
Kind hearts are the gardens,
Kind thoughts are the roots,
Kind words are the blossoms,
Kind deeds are the fruits.


Stichtend lid bij VZW Rattensnoozels

En trotse mama van twee knappe zonen: Warre 10/06/2010 en Tobe 27/04/2015
musicaldiertje
Puberrat
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 mei 2014, 15:04

Re: Eventjes mezelf voorstellen...

Bericht door musicaldiertje »

Fallecia schreef:Ik heb ook 3 kooien.. :p zit ook op "kot" (wel een appartement maar swat). Ik ging wel niet elk weekend naar huis vanaf ik ratjes had, maar verder ging dit prima. Ik studeer normaal eind juni af, dus ga binnenkort 2 kooien verkopen (Zeno en FurAt).
Misschien eens met je ouders naar een beurs gaan met ratjes? of meenemen om te gaan kijken naar rittens.. :p

Als ik ze in de grote vakantie kan overtuigen zoek ik al zeker een furat ^^
En ja maar ik durf het hen niet goed te vragen... ze zijn echt streng over dieren :s Mijn hamstertje heb ik mijn vriend aan mij kado laten geven zodat ze niets konden zeggen hihi maar kan het moeilijk opnieuw met ratten doen :roll:
Voor mijn cavia's heb ik ook bijna een jaar moeten zagen en mijn katten hebben ze wel zelf gekregen of aangeschaft...
Alleen dieren hebben een ziel waarop de mens jaloers kan zijn - Herman Brusselmans

Rusje - Balthazar
Poezewoezels - Patapoef & Kartouche

Rattenschatten - Rana en Yoko
musicaldiertje
Puberrat
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 mei 2014, 15:04

Re: Eventjes mezelf voorstellen...

Bericht door musicaldiertje »

pauline schreef:hey hey :)
vergeet eerst niet aan je kotbaas te vragen of je ze mag houden op kot, bij mij bv mag het niet
mijn schatjes staan allemaal bij mijn pa die zich er ook graag mee bezig houd :)
van waar ben je? waar studeer je?

Beneden zitten al 3 ratjes bij mijn kotgenoot en ik heb een hamster dus het mag wel denk ik :p
studeer in Brussel ;)
Alleen dieren hebben een ziel waarop de mens jaloers kan zijn - Herman Brusselmans

Rusje - Balthazar
Poezewoezels - Patapoef & Kartouche

Rattenschatten - Rana en Yoko
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Eventjes mezelf voorstellen...

Bericht door Hjördis »

In principe moet je het zelfs niet vertellen en je huisbaas mag er niet achter vragen want het is inbraak van de privacy. :)
Maar ik snap wel dat je met je huisbaas geen ruzie of dergelijk wil hebben..

Wat bij mijn vriend heeft geholpen was vaak foto's tonen, erover bezig zijn, kooien bekijken etc.. :)
En dan uiteindelijk op bezoek gaan bij iemand en zo is het hier allemaal begonnen. :D
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
musicaldiertje
Puberrat
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 mei 2014, 15:04

Re: Eventjes mezelf voorstellen...

Bericht door musicaldiertje »

Hjördis schreef:In principe moet je het zelfs niet vertellen en je huisbaas mag er niet achter vragen want het is inbraak van de privacy. :)
Maar ik snap wel dat je met je huisbaas geen ruzie of dergelijk wil hebben..

Wat bij mijn vriend heeft geholpen was vaak foto's tonen, erover bezig zijn, kooien bekijken etc.. :)
En dan uiteindelijk op bezoek gaan bij iemand en zo is het hier allemaal begonnen. :D

Ja van mijn huisbaas heb ik niet echt schrik, wel van mijn ouders. Durf het hun echt niet te vragen of er nog maar over te beginnen :/
Is altijd zo een gans gedoe :/ zeker in verband met dieren pfff... ik wil het echt zooo graag! :o En ik merk nu met mijn hamster dat ik echt goed voor dieren kan zorgen zo volledig zelfstandig, zelfs veel beter dan mijn ouders voor de andere dieren zorg(d)en maar ja :s
Alleen dieren hebben een ziel waarop de mens jaloers kan zijn - Herman Brusselmans

Rusje - Balthazar
Poezewoezels - Patapoef & Kartouche

Rattenschatten - Rana en Yoko
Marjan
Superrat
Berichten: 3600
Lid geworden op: 08 nov 2012, 16:51
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Eventjes mezelf voorstellen...

Bericht door Marjan »

Ik heb deze morgen trouwens een linkje gepost voor een kooi maar dat was uit Izegem, beetje uit jouw buurt natuurlijk...
Kind hearts are the gardens,
Kind thoughts are the roots,
Kind words are the blossoms,
Kind deeds are the fruits.


Stichtend lid bij VZW Rattensnoozels

En trotse mama van twee knappe zonen: Warre 10/06/2010 en Tobe 27/04/2015
musicaldiertje
Puberrat
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 mei 2014, 15:04

Re: Eventjes mezelf voorstellen...

Bericht door musicaldiertje »

Marjan schreef:Ik heb deze morgen trouwens een linkje gepost voor een kooi maar dat was uit Izegem, beetje uit jouw buurt natuurlijk...
Waar juist? snap het hier allemaal nog niet zo goed :p
Alleen dieren hebben een ziel waarop de mens jaloers kan zijn - Herman Brusselmans

Rusje - Balthazar
Poezewoezels - Patapoef & Kartouche

Rattenschatten - Rana en Yoko
Marjan
Superrat
Berichten: 3600
Lid geworden op: 08 nov 2012, 16:51
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Eventjes mezelf voorstellen...

Bericht door Marjan »

Izegem...dat ligt hier vlakbij, maar voor jou wel ver rijden.
Deze kooi is te koop.
Door onverwachte omstandigheden kan ik de kooi nu toch niet nemen, dus heb ik deze mevrouw beloofd om even te helpen om hem kwijt te raken...
De kooi is zo'n 120 x 120 x 56 cm groot, en kan uit elkaar gehaald worden in twee delen. Alles zit erbij zoals je het ziet op de foto! Prijs bespreekbaar, maar minimum 40 euro.
Op te halen in Izegem, gsmnummer: 0470 47 07 32 of email: crazy_angel-12@hotmail.com
Deze kooi is te koop.
Door onverwachte omstandigheden kan ik de kooi nu toch niet nemen, dus heb ik deze mevrouw beloofd om even te helpen om hem kwijt te raken...
De kooi is zo'n 120 x 120 x 56 cm groot, en kan uit elkaar gehaald worden in twee delen. Alles zit erbij zoals je het ziet op de foto! Prijs bespreekbaar, maar minimum 40 euro.
Op te halen in Izegem, gsmnummer: 0470 47 07 32 of email: crazy_angel-12@hotmail.com
Deze kooi is te koop.
Door onverwachte omstandigheden kan ik de kooi nu toch niet nemen, dus heb ik deze mevrouw beloofd om even te helpen om hem kwijt te raken...
De kooi is zo'n 120 x 120 x 56 cm groot, en kan uit elkaar gehaald worden in twee delen. Alles zit erbij zoals je het ziet op de foto! Prijs bespreekbaar, maar minimum 40 euro.
Op te halen in Izegem, gsmnummer: 0470 47 07 32 of email: crazy_angel-12@hotmail.com
Afbeelding
inrichting is wel een beetje raar met al die trapjes, maar dat kun je eruit halen.
Kind hearts are the gardens,
Kind thoughts are the roots,
Kind words are the blossoms,
Kind deeds are the fruits.


Stichtend lid bij VZW Rattensnoozels

En trotse mama van twee knappe zonen: Warre 10/06/2010 en Tobe 27/04/2015
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”

cron