Hoi hoi :)

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Lova
Ritten
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 aug 2013, 09:20
Locatie: Antwerpen

Hoi hoi :)

Bericht door Lova »

Hello,

Ik ben Emma :)

Momenteel ben ik 21 jaar oud en studeer ik illustratie aan sint-Lucas Antwerpen. Heb net m'n bachelor behaald!

Ik ben al sinds ik heel jong was heel erg bezig met dieren. Mijn eerste grote liefde was onze kat, Poes, die recent op 15-jarige leeftijd overleden is. Maar ondertussen hebben wel al 3 nieuwe katten van het asiel kunnen redden; Poesje, Mirko en Luka. Ik zou niet zonder ze kunnen leven :')

Mijn tweede grote liefde was mijn eerste hamster, Keffie, die ik als verjaardagscadeau had gekregen op 10-jarige leeftijd. Ik denk niet dat mijn mama wist wat ze toen ontketent had, maar na hem hebben ik en mijn zus samen nog vele jaren hamsters had. Ik denk dat we in het totaal rond de 20 hamsters hebben gehad, met als hoogtepunt 12 tegelijk. Heel de kamer stond echt volgepropt met kooien!

In de periode dat ik hamsters had, las ik er veel over (boeken in de bib lenen enzo, haha) en had ik van een nonkel een boek gekregen met daarin wat informatie over hamsters en andere knaagdieren, waaronder ratjes. Ik was meteen verkocht, maar mijn moeder moest er natuurlijk niets van weten. ('oh nee die staart!') Een paar jaar geleden heeft ze eindelijk toegegeven en had ik voor het eerst 2 lieve mannetjes, Merry en Pippin.

Ondertussen ben ik al terug een paar jaar rat-loos omdat ik ging studeren en huisdieren niet mochten op kot, dus heb ik er nooit nieuwe kunnen hebben. Maar vanaf deze september ga ik samen met mijn vriend op een appartement wonen waar huisdieren toegestaan zijn, dus eindelijk kan ik terug ratjes houden!! :)

Voor mij zou het ideaal zijn om 2 meisjes te hebben, samen met een lieve castraat jongen.
Dus mijn zoektocht is vanaf nu officieel begonnen..

Als je me hiermee kan helpen, laat het zeker weten!
Ik kijk er naar uit om nieuwe mensen met dezelfde passie voor dieren te leren kennen :)

Cheers!
Emma :bunny:
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hoi hoi :)

Bericht door Hjördis »

Welkom Emma! :zwaai:

Misschien zijn de dames bij Emma (opvanggezin te Brugge) wel iets voor jou, dit zijn Pipo en Magic.
De dames bij Kayleigh (opvanggezin in Sittard) zijn ook heel leuk, dit zijn Dotje en Friemel.
Klus is momenteel de enigste gecastreerde man. :)
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hylke

Re: Hoi hoi :)

Bericht door Hylke »

Welkom Emma! Wat een leuk voorstelbericht, dat is daar in de loop van de jaren een heuse zo geweest, zo te lezen ;) Veel plezier met het herstarten van je rattenhobby en hopelijk vind je ratjes die je aanstaan qua karakter en waar je een echte klik mee hebt :)
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Hoi hoi :)

Bericht door Kayleigh »

Welkom :pom:
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Chiara
Ervaren rat
Berichten: 389
Lid geworden op: 11 mei 2013, 13:03
Ratten: 7m

Re: Hoi hoi :)

Bericht door Chiara »

Welkom hier ! Amai, 20 hamsters, da's veel :D
Diablo ~ Houdini, Lucky, Usain, Friemel, Mika, Luigi & Kosmo

Roquefort, Gusgus, Spiderman, Vlekje, Oreo, Nutella, Toffee & Houdini

Over the rainbow.. Yuki, Captain Hook & Bart, Tatouille, Niño, Thunder & Gaia
Lova
Ritten
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 aug 2013, 09:20
Locatie: Antwerpen

Re: Hoi hoi :)

Bericht door Lova »

Amai dankuwel iedereen! :D

Ja ik kan ook amper geloven dat we zoveel hamsters gehad hebben, en die moesten dan ook nog eens allemaal in een aparte kooi, en de kooien mochten niet te dicht bij elkaar staan. En zoveel dat die mij ook gebeten hebbe, hah. :p problemen die ik bij m'n 2 ratjes nooit gehad heb eigenlijk.

Ik had al eens naar alle opvangratjes gekeken en Klus en Pipo sprongen er echt uit voor mij. Het probleem is gewoon dat ik pas binnen 3weken effectief de kooi kan opstellen enzo, dus ik wil nog niet te rap een belofte maken die ik eventueel niet zou kunnen nakomen door omstandigheden. Maar ik zal sowieso al eens mailen naar de eigenaars :)
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hoi hoi :)

Bericht door Hjördis »

Je stuurt voor hen best een mailtje naar rattenopvang.ratopia@gmail.com :)
De eigenaar van de ratjes is de opvang eigenlijk, maar alle diertjes zijn verspreid over opvanggezinnen zodat ze voldoende aandacht zullen krijgen.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: Hoi hoi :)

Bericht door RYP Iris »

Welkom! :zwaai: Superfijn dat je interesse hebt in opvangratjes!

Ik heb je pm ontvangen, was beginnen typen maar is nogal wat laat nu hihi morgen heb je antwoord!
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Cassie
Superrat
Berichten: 3037
Lid geworden op: 08 nov 2012, 15:31

Re: Hoi hoi :)

Bericht door Cassie »

Welgekomen! :D
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Hoi hoi :)

Bericht door Ikkimausi »

Welkom :)
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”

cron