voorstelling Ken

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

da_ken
Slooprat
Berichten: 210
Lid geworden op: 29 apr 2013, 20:58

Re: voorstelling Ken

Bericht door da_ken »

Dank je, Laonay!
Een van de reden waarom ik DGK ben gaan studeren.

Jammer is dat je dikwijls de klant behandelt, en niet het dier...
mvg
Ken
Toen ik de mens leerde kennen, ben ik het dier meer gaan appreciëren. Eerlijkheid boven vrede!
Cassie
Superrat
Berichten: 3037
Lid geworden op: 08 nov 2012, 15:31

Re: voorstelling Ken

Bericht door Cassie »

Is het niet moeilijk geweest die stap te maken?
Ik zou wel iets met dierenarts achtig willen doen, maar ik denk dat ik er de brein capaciteit niet voor heb hihi
Gebruikersavatar
Laonay
Superrat
Berichten: 3176
Lid geworden op: 15 apr 2013, 06:50
Ratten: 3m1c 3v1c
Locatie: Ronse

Re: voorstelling Ken

Bericht door Laonay »

@ Cassie, same here; behalve dat ik de negatieve kanten van het vak niet zou kunnen (spuitjes geven e.d. :( )
@ Ken: Mijn Mini heeft maar 1 teelbal zo lijkt, kan dit kwaad denk je?
Katjes: Pluis, Henri-Moustache (luistert enkel naar de naam Baby of Meepie), en Nila
Hammies: Loki
Hylke

Re: voorstelling Ken

Bericht door Hylke »

Je moet denken; alles wat je moet doen bij die diertjes is voor hun eigen goed he :)

Denk dat dat wel kan, maar 1 teelbal.. Maar kan natuurlijk ook dat de 2e nog niet ingedaald is.. Hoe oud is hij?
Gebruikersavatar
Laonay
Superrat
Berichten: 3176
Lid geworden op: 15 apr 2013, 06:50
Ratten: 3m1c 3v1c
Locatie: Ronse

Re: voorstelling Ken

Bericht door Laonay »

een maand of twee vermoed ik. Je kan gaan kijken in mijn dagboektopic: http://www.ratopia.be/forum/viewtopic.php?f=19&t=1505
Het is het japje. Maar kzal anders is een foto tonen van zijn eenzame teelballetje :p
Katjes: Pluis, Henri-Moustache (luistert enkel naar de naam Baby of Meepie), en Nila
Hammies: Loki
da_ken
Slooprat
Berichten: 210
Lid geworden op: 29 apr 2013, 20:58

Re: voorstelling Ken

Bericht door da_ken »

Hylke schreef: Denk dat dat wel kan, maar 1 teelbal.. Maar kan natuurlijk ook dat de 2e nog niet ingedaald is.. Hoe oud is hij?
+1

De stap moeilijk? Als zijnde opeens weer gaan studeren? Goh, het nadeel aan de studie (persoonlijke mening) is dat je ENORM wordt dood geklopt met dingen van grote huisdieren. In mijn geval was dit EXTREEM saai. Ik ben geen GHD fanaat, daar de landbouwsector in mijn ogen evenveel is dan een stoel-fabriek. "ow, deze poot staat mank, dan laten we een nieuwe stoel pakken, want het herstellen kost teveel" Snap je?

Je moet graag studeren, veel studeren, lang studeren... maar het plezier dat je terugkrijgt van klanten en tevreden klanten is fenomenaal.
Anderzijds zijn er steeds minder leuke (lees:k*tdagen!!). Vandaag heb ik jammer genoeg een spuitje moeten geven aan een ratje van Sharon (jenna), tranen in mijn ogen... :|
mvg
Ken
Toen ik de mens leerde kennen, ben ik het dier meer gaan appreciëren. Eerlijkheid boven vrede!
Gebruikersavatar
Laonay
Superrat
Berichten: 3176
Lid geworden op: 15 apr 2013, 06:50
Ratten: 3m1c 3v1c
Locatie: Ronse

Re: voorstelling Ken

Bericht door Laonay »

Ken, die +1 wat bedoel je daar mee? :p
Katjes: Pluis, Henri-Moustache (luistert enkel naar de naam Baby of Meepie), en Nila
Hammies: Loki
da_ken
Slooprat
Berichten: 210
Lid geworden op: 29 apr 2013, 20:58

Re: voorstelling Ken

Bericht door da_ken »

Laonay schreef:Ken, die +1 wat bedoel je daar mee? :p
"+1" wordt op fora meestal bedoeld dat je het eens bent met vorige poster of citaat.
In dit geval, de leeftijd. Wel iets om het oog te houden, die teelbal... :lol:
mvg
Ken
Toen ik de mens leerde kennen, ben ik het dier meer gaan appreciëren. Eerlijkheid boven vrede!
Gebruikersavatar
Laonay
Superrat
Berichten: 3176
Lid geworden op: 15 apr 2013, 06:50
Ratten: 3m1c 3v1c
Locatie: Ronse

Re: voorstelling Ken

Bericht door Laonay »

dan hoop ik dat ik hem snel zie komen! vanaf wanneer zou ik me zorgen moeten maken?
Katjes: Pluis, Henri-Moustache (luistert enkel naar de naam Baby of Meepie), en Nila
Hammies: Loki
Gebruikersavatar
Fallecia
Versleten fuzz
Berichten: 1504
Lid geworden op: 08 nov 2012, 13:35
Ratten: 4m
Locatie: Melsbroek

Re: voorstelling Ken

Bericht door Fallecia »

Wat een verrassing! Dag Ken! hihi

Ik heb Ken zijn "duisteredierenkamer" al mogen bewonderen! (mwahaha, even iedereen jaloers maken )
Enkel heb ik nog niet de eer gehad om het befaamde "soepkieken" Teecko te kunnen ontmoeten.. (en Ginger).. en alles wat er nog is bijgekomen eigenlijk.. :lol:

en "nog" geen rateigenaar? is daar al enige twijfel? Was ik iets te enthousiast toen je vroeg over Sindex? :D
- Atlas, Ronin en Ink -

RIP Dexter, Bilbo en Sinister..

“Lots of people talk to animals, Not very many listen though...that's the problem.” ― B. Hoff
Plaats reactie