Hulp nodig

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
KimberleyW
Ratfanaat
Berichten: 571
Lid geworden op: 10 feb 2016, 18:22
Ratten: 2vc 1mc
Locatie: Moerbeke-Waas

Re: Hulp nodig

Bericht door KimberleyW »

hihi verzenddagen lijken me prima wordt bij andere webshops ook vaak gedaan en dan is het voor een koper ook makkelijk om op te volgen.

Ik heb noodoproepjes ophalen aan de lijst toegevoegd de laatste tijd werd dit al gedaan maar ik zou dit dus verlopige blijven doen dat iedereen kan kijken voor wie is het haalbaar om een vondeling of dergelijke op te halen.
+ ratopiadag die zou ook nog kunnen overgenomen worden (grotendeels toch).
+ vanaf 6jan ben ik altijd vrijdag thuis dus kan ik wel 1 of 2 vrijdagen spenderen aan je helpen met hangmatjes knippen of omdraaien/spelden/inknippen als jij op vrijdag geen les hebt.

Het ziet er naar uit dat er voor nu tijdelijk al enkele goeie oplossingen zijn.

Ik kan meegaan met rian event. Hoelaat zouden we ongeveer daar moeten zijn?

Nog geen dichte termijn maar dan kan je er al even overnadenken en laten bezinken, is het een idee dat de franse in eerste plaats en nadien of te samen je laatste eigen ratjes zowieso naar hier komen en jij dan op eigen tempo de draad als gewoon opvanggezin of dergelijke weer opneemt? Dan heb je minder kans op gedoe met ziekte, sterfgevallen etc want de kans is nog relatief groot dat dit probleem nog 6maanden a 1,5j blijft duren. Momenteel lukt het voor mij nog niet. Ik heb de royal en critter moeten halveren en tijdelijk de freddy in gebruik genomen anders paste de kooien niet op de kamer. Maar ik zou denken dat ze wel voor de ratopiadag nog kunnen verhuizen. (als ik dan nog niet in moerbeke kan wonen word ik zot hihi )
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Hulp nodig

Bericht door Kayleigh »

Qua bestellingen: Dan zou ik het gewoon duurder maken... vanaf volgend jaar gaan de kosten van een pakket versturen ook omhoog naar €7,25. Ik weet niet of in BE ook een verhoging aangekondigd is? Dan zou ik inderdaad alles vanuit BE verzenden. Gewoon een tekstje op FB zetten van 'het is niet meer haalbaar om vanuit NL te verzenden, vandaar dat deze optie vervalt'.

Bestellingen verzenden zou je ook op 1 vaste dag kunnen doen. Hangmatjesenzo verzend ook op zaterdag. RatRations deed dat ook. Dus die optie zou ik zeker doorvoeren!

Adopteer.be zou ik gerust willen overnemen. Ik heb ratten.nl toen ook jaren gedaan :)
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2333
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Hulp nodig

Bericht door Ellen »

Ik merkte op dat de website adopteer.be door niemand nog wordt opgevolgd.
Kayleigh, jij stelde dit voor maar er kwam daar dan van ons geen reactie meer op. Zie je dat nog steeds zitten?
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Hulp nodig

Bericht door Kayleigh »

Ik heb het forum zwaaaar verwaarloosd...sorry! Ellen heeft mij op messenger aangesproken en ik ga er werk van maken :)
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron