Lien Ravestyn - spullen te koop

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Lien Ravestyn - spullen te koop

Bericht door Hjördis »

Ik heb het ook nog niet in deze mate voorgehad. Wel natuurlijk dat ratten op elkaar rijden en dat het storend wordt, maar niet dat de andere rat begint te bloeden.
Een oplossing zou ik eerlijk gezegd niet weten. :S
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2333
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Lien Ravestyn - spullen te koop

Bericht door Ellen »

Frederik zegt dat het misschien ook gewoon echt gedragsproblemen zijn en daarvoor niet enkel hormonaal. Hij doet ook aan excessief keutels eten en tralieknagen. Dat verkrachten gebeurt volgens hem soms ook bij andere dieren.
Maar ja, als het gedragsproblemen zijn, wat doe je daar dan mee?
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Lien Ravestyn - spullen te koop

Bericht door Hannelore »

De oorzaak zoeken?
Ik denk maar aan stress door te grote/ te kleine groep, grootte of inkleding kooi, ... Hoe groot is die groep? Want als dat er meer dan 5 zijn dan zou ik durven gokken op gedragsproblemen door te grote groep.
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Lien Ravestyn - spullen te koop

Bericht door Kayleigh »

Gedragsprobleem door een grote groep hoeft niet perse. We zien zovaak dat ratjes die met z'n tweeën zitten ruzie krijgen omdat het totaal niet matched qua karakter. Dus mocht hij juist met weinig ratten zitten, dan kan dat ook nog een reden zijn van zijn gedrag.

Over het algemeen denk ik dat jonge vitale ratten het meest geschikt gaan zijn voor hem.
Ergens zit ik zelf ook nog met het idee van een dame, maar dat is echt een gokje. Misschien heeft hij bij een dame niet het gevoel van 'ik moet me bewijzen tegenover andere ventjes'. Dat hij juist kalmeert door een dame. Maar ik gok dat je dit snel genoeg zult merken of dat gaat of niet.
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2333
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Lien Ravestyn - spullen te koop

Bericht door Ellen »

Ondertussen is Lien al wat gekalmeerd... haar laatste mails zijn weer beschaafd :)

Dit is haar laatste mail, ging over de verkoop van Rian rat event:
Dankjewel voor de update!
Ik had gehoopt dat er wat meer verkocht ging worden, het loopt niet echt vlot hé. Wordt nog een werk van lange adem om alles verkocht te krijgen... Voor mij niet erg, maar hopelijk vinden jullie dat niet te lastig? Als jullie ideeën hebben om de spullen vlotter te verkopen, laat maar horen, ik sta ervoor open. Zijn de prijzen te hoog denk je? Kwaliteit niet goed genoeg misschien (echt een goede stikster ben ik nooit geworden helaas)? Misschien een idee om pakketjes aan te bieden per kleur (bvb pakketje met enkel roze, of enkel rood enz). Of misschien zie ik het wat te somber in en is het normaal dat het wat trager gaat? Wat denk jij?


Ik heb niet direct ideeën maar jullie misschien wel?
Ik denk niet dat het aan de kwaliteit ligt? Heb zelf ook twee hangmatjes van haar en ben er best wel tevreden over.
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2333
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Lien Ravestyn - spullen te koop

Bericht door Ellen »

Ik zie dat Hjördis de mail heeft beantwoord. Bedankt daarvoor :)
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron