Vanalles en nog wat

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hjördis »

Ik heb gisteren alle updates gedaan, maar zal zodadelijk nog eens voor nieuwere updates.
De back-up moet ik aan Stijn vragen, maar laat ik zeker doen!
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hannelore »

Ok merci alvast! Nu hopen dat dat iets doet aan de paginaopmaak achter de schermen want anders ga ik me eens een dik weekend moeten bezighouden met alles in het nieuwe format te gieten. En daar kijk ik niet echt naar uit :P
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Kayleigh »

We hebben nu 2x een Edith Piaf in opvang hihi Zowel bij Ellen als bij Iris R.
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hjördis »

Oei.. ik geef het door!
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hannelore »

Ik zou willen voorstellen om voor snellere communicatie Slack te gebruiken in plaats van Facebook Messenger.
https://slack.com/intl/en-be/

Welke grote voordelen zie ik:
- Je kan "channels" maken en dus gesprekken aanmaken per thema. We hebben al 2 FB gesprekken, maar ik denk dat nog iets meer opsplitsing het nog gemakkelijker zou maken om alles wat te volgen.
- Je kan het op je pc en smartphone installeren. Wij gebruiken het op het werk en ik kan bevestigen dat beiden goed werken.
- Je kan ook een gesprek met iemand persoonlijk starten
- Het heeft een zoekfunctie in gesprekken

Een enig nadeel misschien is dat je gratis enkel de laatste 10000 berichten kan zien. Maar dan denk ik, heeft er al iemand meer dan 10.000 berichten terug gescrold op FB messenger :P Het zou ook een vervanging zijn van die chat en niet van het forum. Belangrijke updates zouden nog steeds hier moeten gebeuren.

Ik merk gewoon dat ik vaak het noorden kwijt ben op FB als je na enkele uren kijkt en 50 berichten achterstaat. Ik reageer dan vaak niet meer en al zeker niet op iets van de eerste berichten want dat lijkt dan zo passé. Met meer thema's, zou dat wel beter verlopen. Of ik lees daardoor ook vaak te snel en zoek dan maar eens iets terug :mrgreen: Dat zou via deze toepassing ook vlotter verlopen.

Is dit iets wat jullie zouden willen proberen? Of ben ik gewoon oud en kan ik niet meer mee met de manier van chatten tegenwoordig :lol:
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
KimberleyW
Ratfanaat
Berichten: 571
Lid geworden op: 10 feb 2016, 18:22
Ratten: 2vc 1mc
Locatie: Moerbeke-Waas

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door KimberleyW »

Ik denk dat het geen slecht idee is kunnen we niet een soort backupje maken als we aan die 10000berichten zitten ;) In messenger zoeken is idd niet zo simpel altijd. De meerdere thema's lijken me goed. ik moet alleen eens kijken of er nog ruimte is op mijn gsm ;)
KimberleyW
Ratfanaat
Berichten: 571
Lid geworden op: 10 feb 2016, 18:22
Ratten: 2vc 1mc
Locatie: Moerbeke-Waas

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door KimberleyW »

Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hannelore »

Zouden we in oktober niet best nog eens vergaderen? Er zijn dan wat beurzen gepasseerd, de kalender gaat stilaan moeten worden afgerond,... Lijkt me geen slecht moment om de koppen nog eens bij elkaar te steken :)

Een Doodle: https://doodle.com/poll/47ecwmagsfmbqdn3
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
KimberleyW
Ratfanaat
Berichten: 571
Lid geworden op: 10 feb 2016, 18:22
Ratten: 2vc 1mc
Locatie: Moerbeke-Waas

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door KimberleyW »

Gisteren heb ik een donatie van 30euro gehad voor de opvang ik plaats het in mijn kassa
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron