Vanalles en nog wat

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hannelore »

Haha gelukkig! :P
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hjördis »

:pom:
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Kayleigh »

Ik heb even voor Niki/Magee en Kimi/Valtteri een gezamenlijk topic aangemaakt. Dat is voor mij wat makkelijker, zeker gezien beide duo's ongeveer hetzelfde zijn qua gedrag. Er is nauwelijks onderscheid :P En ze moeten toch samen verhuizen, dan is dat gelijk ook een stuk duidelijker. Hopelijk is dat niet erg voor een keertje.
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hjördis »

Is er iemand die het ziet zitten om hangmatten te maken voor de opvanggezinnen?
Ik wil ze zeker wel knippen, maar het stikken kan ik niet en Kim gaat het de komende weken enorm druk hebben met Ratopia-hangmatten.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hannelore »

Ik wil wel wat stikken als jij wil knippen. Ik ga wel geen tijd in kubussen en andere prulwerken steken als jullie dat niet erg vinden. Piramidehuisje is nog net te doen ;)

Wat zo een beetje ok is voor mij om te doen: enkele hangmat, dubbeldekker, bunkbed, bloembed, piramide, tunnel, driehoek, inkruiper, plateaumatjes
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hjördis »

Ik wil zeker wel knippen. :) :buig:
Als er enkele hangmatjes zijn waarin ze zich kunnen verstoppen moeten kubussen ook absoluut niet.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hannelore »

Ik weet niet hoe geheim het voor de noodopvanggezinnen moet zijn, maar Jolanda staat in het topic van welke opvangers zitten bij welke opvanggezinnen.
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hjördis »

Daar heb je een punt.. Ik zal de naam veranderen naar Marion. :)
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Kayleigh »

Ik hoop dat ik zowat alles gehad heb van wat belangrijk is... Is er nog iets waar ik echt naar moet kijken dan zeg het me even. Dan kijk ik ernaar :)
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hannelore »

Ik heb een hele hoop spullen die aan andere opvanggezinnen mogen worden gegeven of tweedehands worden verkocht. Nu ik voor een tijd enkel metekindjes zal opvangen en zelf niet veel meer zal uitbreiden qua rattengroep, heb ik voldoende aan mijn RS en dan de furat voor in nood of als een intro lang moet wachten ofzo. Ik heb hier dus nog een freddy 2 max van de opvang teveel :)
En dat geldt ook voor de huisjes, toiletten, ... die ik van de opvang heb. De metekindjes krijgen mijn spullen, anders liggen die hier ook maar. En die zijn wat minder afgeknaagd :P En dan ook nog een hele hoop hangmatjes die ik niet meer gebruik.
Dus Hjördis, mocht je binnenkort nog eens in de buurt zijn dan mag je zeker binnen springen! :)
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”