Hét complimentjes over de opvang topic!

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Kayleigh »

Op onze FB :pom:
Naomi Malfait schreef: Super leuk dat jullie een opendeurdag houden, ik heb al veel goeds gehoord over de opvang ! Wij komen zeker af en wensen jullie verder veel succes toe met de opendeurdag en al het goede dat jullie doen voor de ratjes ! Ik kijk er naar uit jullie en al die kleine schatjes te ontmoeten ! Keep up the good work !
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Hjördis »

Jaaaa.. Had ik ook gekopieerd om hier te plaatsen. :D
Super leuk!!
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Ellen »

Oh, zo lief, dat is van mijn collega Naomi :D
Ik loop altijd te stoefen tegen haar over de opvang omdat ze zelf ook nog ratjes heeft gehad en er graag opnieuw wil.
Ze vroeg vandaag nog aan mij wat die opendeurdag juist zou inhouden, ik zei haar om een kijkje te gaan nemen op de FB-pagina.
Ze zei ook dat ze aan het overwegen was om meter te worden van Izzy maar ze wil wachten tot op de opendeurdag om meer informatie te krijgen, ook al zal Izzy daar waarschijnlijk niet zelf bij zijn.
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Hjördis »

Ik denk dat Izzy inderdaad niet meekomt, tenzij ze opeens fel vooruit gaat gaan. :)

Maar zo fantastisch! :D
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Kayleigh »

Even een intern complimentje!

Dames, ik ben zo trots op jullie :knuffel: Ik denk dat het gedoe met Femke en co toch iets goeds heeft gebracht, want ik vind de groep hechter dan ooit! Ellen, Hannelore en Kim zijn nu ook veel actiever en ik vind het echt enorm fijn dat als er iets besproken wordt er toch heel vaak van iedereen reactie komt.

Ik heb zeker ook mijn twijfels gehad, maar ik zie het nu echt helemaal goed komen met de opvang :D Keep it going!!!! :pom:
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Hjördis »

Yeah! :knuf: :pom:
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Hannelore »

Wat lief, Kayleigh :)
Mee bespreken is ook iets wat moest groeien voor mij. Ik ben niet vanaf dag 1 degene die graag mee in de pap roert. Maar dat er een paar schreeuwers zijn verdwenen, maakt het voor mij ook aangenamer. Van sommigen vind in het oprecht jammer dat ze met Ratopia zijn gestopt, van anderen heb ik het gevoel dat het mss beter is zo.
Maar vanaf het begin voelde ik me al het meest aangesproken door bvb jou en Hjördis. Dat Ellen en Kim ook leuke mensjes blijken te zijn, is mooi meegenomen :D
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Ellen »

Leuk om te horen Kayleigh!
Ik wou mij, net zoals Hannelore, niet te veel met alles 'moeien' in het begin. Maar ja, zoiets groeit op u :)
Uiteindelijk kom je in een groepje mensen terecht die je niet kent, allé, ik kende echt wel niemand. En je ziet ze dan nog niet veel ook, dus ja, dan wacht ik ook liever eerst wat af :)
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Hannelore »

Ik kende ook echt niemand. En ik kende ook niemand uit de rattenwereld. Dus dat moest inderdaad allemaal wat groeien :)
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Hjördis »

Het is soms moeilijk om momenteel de schaduw van Femke van Ratopia af te werpen, maar de comments van Sharon (adoptant Wasa) en Sterre (adoptant Treat) doen wel goed. :)

Sharon:
Eerlijk gezegd heb ik alleen maar goede ervaringen met Ratopia, en ik ben precies één van de weinigen? Ik had hen in het voorjaar van 2015 gecontacteerd, om een ratje te adopteren, en sindsdien verloopt alles goed. Toen de intro niet lukte, zijn ze beide ratjes komen halen om een nieuwe intro te proberen, en toen het uiteindelijk niet meer ging, zijn ze de opvanger komen halen, zonder problemen. Dan gewoon weer een nieuwe opvanger gekoppeld aan mijn ratje, en de hele intro hebben ze zelf gedaan, en die twee waren echt goede vriendjes. Ik heb ook nooit echt lang op antwoord moeten wachten, zowel van Kim als van Hjordis niet. En zelfs nu nog, zoveel maanden na de adoptie reageert Hjordis nog op foto's die ik plaats van mijn ventje. Over die vuile hokken, ik heb nu al bij twee opvanggezinnen geweest, maar ik vind dat niet echt, bij mij zaten ze altijd in propere kooien. Ook mijn vriendin Sterre De Smet Goossens heeft goede ervaringen, toen ze met spoed een vriendje zocht voor haar overgebleven ratje.
Oei ja ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Ratopia om eerlijk te zijn. Ik krijg steeds snel antwoord en ik heb al meerdere ratjes daar geadopteerd. Stuk voor stuk dotjes. Vroeger vrouwtjes en nu de dag van vandaag heb ik ventjes. Mijn Pinky kwam alleen te zitten, heel plots met oudejaarsavond. Het was echt heel zielig. Ik postte toen iets op de pg en Ratopia contacteerde me zelf. Met de vraag of ik hulp nodig had en dat ik zeker eens moest kijken bij de opvangers. Geen 2dagen later mocht ik langsgaan en werd de intro gedaan. Ik kreeg updates en wanneer ze het eens vergaten en ik erachter vroeg kreeg ik max. de dag erna antwoord. Ik vind het erg vervelend voor jou Femke, maar ik heb zelf nog niks negatief meegemaakt met Hjördis of enige andere medewerker. Ook mijn baal greenmile werd naar Leuven overgebracht zodat het makkelijker was om op te halen omdat ik overdag geen auto heb...
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron