Hét complimentjes over de opvang topic!

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Kim
Versleten fuzz
Berichten: 1971
Lid geworden op: 21 jan 2013, 19:55
Ratten: 11m
Locatie: heverlee

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Kim »

Super leuk!!! :D
'Alle dieren behalve de mens weten dat het voornaamste doel van het leven is ervan te genieten.'
- Samuel Butler

'Als dieren konden praten, zouden ze onthutst zwijgen.'
- J. Einander
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Ellen »

Op die Facebookpost over de vergadering en mailtoestanden kwamen toch ook enkele positieve reacties :)
Toch mensen die begrip kunnen opbrengen en dat ook naar de buitenwereld toe uiten, doet deugd!
Wendy
Superrat
Berichten: 3648
Lid geworden op: 03 apr 2014, 17:06
Ratten: 2v 2cm
Locatie: Tienen
Contacteer:

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Wendy »

Omdat niet iedereen bij de opvangers gaat lezen qoute ik het even
Dit was nadat ik haar had verwezen naar de mail en dat ik het apprecieerde dat ze het zo goed opnam en een mailtje ging sturen
Mieke schreef:Ik was hier eigenlijk nog maar aan het verkennen (ik bespreek het eerst altijd met John ook) en als we echt besluiten tot adoptie over te gaan, stuurden we altijd een mail zoals het protocol vraagt.
Maar ik snap absoluut dat het makkelijker is om alles te centraliseren via mail. Het is ook zoveel om bij te houden! Ik merk dat op mijn werk ook: al die social media waarmee we werken (LinkedIn, Xing, Twitter) en dan nog verdere boards waarop we actief zijn.. Kost allemaal veel moeite (en geheugensteuntjes- voor je't weet vergeet je iets na te gaan) om dat op te volgen.
De mail is gestuurd (John zal wel akkoord gaan ;-)). En hopelijk denk ik er in het vervolg meteen aan :-D

Jullie doen zo'n fantastisch werk! Alles wat wij kunnen doen om het makkelijker te maken is maar een kleine moeite!
slaapzacht lieve paavo
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Hjördis »

John en Mieke zijn geweldige adoptanten!! Ze zijn zo lief, komen bv naar beurzen met hun ratjes om ze nog eens te showen en het zijn de enigste adoptanten waar ik nog regelmatig iets van hoor. Ze zorgen geweldig voor hun beestjes en kijken niet om naar het karakter of uiterlijk. Of het nu snoezige knuffelmonsters zijn of bijtende en afstandelijke ratten zijn, maakt niet uit. Zo lang ze maar bij hun huidige ratjes zouden passen. :)
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Wendy
Superrat
Berichten: 3648
Lid geworden op: 03 apr 2014, 17:06
Ratten: 2v 2cm
Locatie: Tienen
Contacteer:

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Wendy »

Ja zo komt ze zeker over :)
Super
slaapzacht lieve paavo
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Hjördis »

Juist een mail gekregen voor het afstaan' van 1 man en dit stond erbij.
Ik heb hem ook al geplaatst op facebook pagina's, daar zenden mensen me door naar jullie. Ik zag op de pagina ' ongewenste ratten, gedumpte ratten ' dat doet me wat pijn. Balou is zeker niet ongewenst & wil hem zeker niet bij jullie 'dumpen', ik heb gehoord dat jullie er heel goed met omgaan en ik denk dat ik meer vertrouwen heb in jullie dan onbekende mensen die me beloven hem een goede thuis te bezorgen.. Ik hoop dat hij bij jullie terecht kan zonder slechte bedoelingen..
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Kayleigh »

Fijn om te lezen :D Doet me toch wel goed nu, om zo'n dingen te lezen! Al duurt het nog wel even voordat ik er weer echt plezier in ga hebben.
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Hjördis »

Dat begrijp ik, maar elk complimentje dat we nu krijgen komt hierin. :D
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Ellen »

Zalig, staat inderdaad op Facebook op haar post hoe fantastisch we zijn :D

Waar ziet zij dat staan van die 'gedumpte ratten'? Is misschien inderdaad wel iets om aan te passen maar ik zie het niet terug...
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Hét complimentjes over de opvang topic!

Bericht door Hjördis »

Ik vind het ook niet meteen. Ik ga de site er nog eens bij pakken.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron