Opmerkingen/vragen over het forum

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Wendy
Superrat
Berichten: 3648
Lid geworden op: 03 apr 2014, 17:06
Ratten: 2v 2cm
Locatie: Tienen
Contacteer:

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Wendy »

Heb ik ooit gezegd dat ik beter ben dan iemand anders?
Neen ik kan even goed een waarschuwing krijgen en even goed gebanned worden
Daar zijn we altijd heel duidelijk in geweest
Iedereen is maar een mens en kan eens overdreven reageren

Maar ik zit niet op een forum om verwijten te krijgen van mensen... En of dat nu openbaar gebeurd of in pm, maakt voor mij geen verschil!
De regels van respect etc gelden even goed in pm's
En als er dan persoonlijke info nog eens misbruikt wordt ook...
slaapzacht lieve paavo
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Ikkimausi »

Goh de ratten zitten op zich zo slecht nog niet ;)
Echter hebben ze geen enkele kans tot adoptie als ze niet op het forum staan met fotos en updates.
Rittens zijn doorgaans zo geplaatst, echter niet als er geen fotos bij staan of de laatste update was 'de oogjes zijn open!'
Maar goed, dar zeg ik al maanden en het blijft heterlfde.
Je zou deenken de opvangers zijn prioriteit, maar kdenk dat zij ergens onderaan de top 5 staan...

En om duidelijk te zijn! Dit hele gedoe van lak aan communicatie, geen updates plaatsen en weigeren dingen uit handen te geven en een opvang kapot laten gaan omdat een ego in de weg zit, is dan okk de reden waarom ik ben gestopt!
Ratopia is al lang geen opvang meer om trotd op te kunnen zijn.
Maar iedereen die dit nog maar durft te zeggen, is het probleem bijgevog!
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
glashelder
Ratfanaat
Berichten: 433
Lid geworden op: 22 mar 2015, 03:14
Ratten: 10m
Locatie: Antwerpen

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door glashelder »

Ikkimausi schreef:En om duidelijk te zijn! Dit hele gedoe van lak aan communicatie, geen updates plaatsen en weigeren dingen uit handen te geven en een opvang kapot laten gaan omdat een ego in de weg zit, is dan okk de reden waarom ik ben gestopt!
Ratopia is al lang geen opvang meer om trotd op te kunnen zijn.
En om nog maar eens te benadrukken: dat is dus echt superjammer hé. Ratopia heeft zowat het 'monopolie' op het gebied van rattenopvang in België, jullie zijn de eerste waaraan mensen denken of naar verwijzen dus serieus... spring er eens wat deftiger mee om. Want straks is er niks meer.
Balthasar, Basje, Caspar, Louis, Dumas, Aramis, Athos, Porthos, Xen, Heimdall, Ymr en Loki :love:

Rust zacht, lieve Charlie en Dorian.
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Ikkimausi »

Idd!
Dat is dan ook de reden waarom mensen zo hameren op verbetering!
Neen ik wil de opvang niet kapot, dat heb ik al zo vaak gezegd. Maar ik wil dat er orde op zaken komt. Dat de ratjes effectief op de eerste plek staan en niet dat dat zomaar beweerd wordt.
Opvangen is zoveel meer dan ratten in huis halen en hen verzorgen. Dat is updates plaatsen, en hen de kans op een gouden thuisje geven.
Anders ben je geen opvang, maar een verzamelaar!
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Simone
Ervaren rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 27 jul 2013, 19:13
Ratten: 4v1mc
Locatie: Temse

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Simone »

Ik ben er met wendy eens regels vindt ik ok moet wel (ja kan ook mijn duitse kant zijn) maar als er regels zijn dan zijn de gevolgen ook simpel is op school en werk ook niet anders
Maar als het weken duurt het om te zetten heeft het weinig nut
Engeltjes: Susi, Heidi, Riempje, Ripley, Nena, Rosie, Inu, Snowy, Johnny, Lemmy ,Betty, Tiana, Silver, Mini, Paige

Hond: Emma
Hamster: Beethoven
Konijntes: Jackie Sparrow, Black Pearl
Ratjes: Violet, Elvis, Helena, Tock, Daisy
Muizen: Sock, Sluff
Gebruikersavatar
Sabine
Versleten fuzz
Berichten: 1692
Lid geworden op: 12 nov 2012, 23:36
Ratten: Geen

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Sabine »

Dank je, Glashelder, om me toch een klein beetje te volgen in het feit dat Ratopia zijn levensvatbaarheid op spel zet.


Ik heb ook de reacties gezien ivm Izzy en Sullivan, ik werd afgedaan als een idioot die niks afweet van ratten. ik heb er nu geen maar ik heb er tussen 2003 en 2013 neer dan genoeg gehad, ook metekindjes die ernstig asociaal waren etc, ik heb opzettelijk een extreem asociale bijter in huis gehaald omdat die anders in een bos uitgezet werd, dus ik vind het dan ook beetje schandalig dat ik afgewimpeld wordt als een idioot...omdat de meningen niet overeen komen met enkelen :S

Femke: Ik zeg niet dat ze slecht zitten, integendeel, maar zoals je zelf zegt, de kans tot adoptie is onbestaande zonder regelmatige updates.En we zijn het eens een keertje eens, ratopia kan eigenlijk geen opvang meer genoemd worden :(

Wendy: Ik zit ook niet op fora om constant onderuit gehaald te worden. en ik heb je nog bijgestaan met kris en mn mond gehouden tegen hem,nadien ben je dan compleet gekeerd en mjah... :-/ Allemaal dingen die niet met de opvang noch het forum te maken hebben zijn dan beginnen opspelen. en ja, ik reageer dan liever per pm, omdat ik 1 on 1 nu eenmaal eerlijk vind, ipv dat mensen er 100 anderen bij gaan halen.
Ik heb mn ding met simone ook uitgeklaard, in pm, daarvoor is die functie er en we zijn ok nu.

Daarbij is dit ook en forum. Sommigen kennen elkaar irl,anderen niet. als er een discussie is tss mensen die elkaar irl niet kennen, kan het al bij al niet geheel persoonlijk genomen worden, maar dat word dan toch gedaan. Door mij én door anderen


en idd, ik wil ratopia ook niet kapot, want het enige andere alternatief is rat n roll en die zitten in nederland...Op zich zou ik zelfs nog een administratieve hand willen uitsteken om te helpen, maja... de monopolie van 2 mensen mag precies niet aangeraakt worden... Dat gaat ten koste van de ratten.
Weer eens met femke, dan is t verzamelen en niet opvangen
Do not judge the things you don't UNDERSTAND

Gezellig wat tateren? Stoom aflaten? Kom dan naar

http://thedailybreak.bbforum.be
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Ikkimausi »

Sabine, de Rat'n roll bestaat niet meer. Al lang niet meer ;)
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Gebruikersavatar
Sabine
Versleten fuzz
Berichten: 1692
Lid geworden op: 12 nov 2012, 23:36
Ratten: Geen

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Sabine »

Dan zou het nog erger zijn dat ratopia ten onder gaat aan vanalle problemen :S :(
Do not judge the things you don't UNDERSTAND

Gezellig wat tateren? Stoom aflaten? Kom dan naar

http://thedailybreak.bbforum.be
Micerats
Ritten
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 dec 2016, 15:26
Ratten: 9v4c
Locatie: Hamme
Contacteer:

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Micerats »

Sinds wanneer is het nodig mij te blokkeren en mijn rechten tot liken en of reageren weg te nemen om de facebook pagina?

Heel volwassen..
“Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.” -Edgar allan poe
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Hannelore »

Ik heb net even op onze facebook pagina gekeken en je staat niet bij geblokkeerde personen. Heel vreemd dat je niets meer kan doen hierop.
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron