Opmerkingen/vragen over het forum

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Micerats
Ritten
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 dec 2016, 15:26
Ratten: 9v4c
Locatie: Hamme
Contacteer:

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Micerats »

Ik weet ook niet hoe het kan, maar ik weet wel dat dat hetgeen is dat je dan ziet dus maak me wel zorgen :( Zou het erg jammer vinden.
Heb in mijn instellingen gekeken en bij mij is er allesinds niets veranderd, maar zowel liken als reageren of wat dan ook kan ik allemaal niet meer. :(

Dankje om meteen te kijken hannelore xxx
“Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.” -Edgar allan poe
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Hannelore »

Je staat echt waar niet in die lijst. Dus ik vind het heel vreemd en vervelend dat je dit aan de hand hebt. Heb je het probleem zowel op je computer als app? Ik probeer maar mee te denken wat hier aan de hand kan zijn.
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Micerats
Ritten
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 dec 2016, 15:26
Ratten: 9v4c
Locatie: Hamme
Contacteer:

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Micerats »

Dankje :)

Ja allebei..
“Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.” -Edgar allan poe
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Hjördis »

Ik heb je juist eerst geblokkeerd van onze facebookpagina en dit daarna terug ongedaan gemaakt.
Zou je nog eens kunnen kijken of het nu wel lukt? Ik zou anders niet weten wat er mis zou kunnen zijn. :S
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Micerats
Ritten
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 dec 2016, 15:26
Ratten: 9v4c
Locatie: Hamme
Contacteer:

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Micerats »

Nee lukt nog niet :( zo raar!

Kan een printscreen nemen maar kan hem hier via gsm niet aan toevoegen en kan dus ook geen bericht naar de pagina sturen. Zal het straks op pc proberen (zit nu in de les).

Kan de pagina dus enkel "opslaan", berichten delen, maar de pagina liken ofzo staat er niet meer, berichten liken of reageren ook niet. Enkel delen.

Zal fb is contacteren anders.
“Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.” -Edgar allan poe
Micerats
Ritten
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 dec 2016, 15:26
Ratten: 9v4c
Locatie: Hamme
Contacteer:

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Micerats »

Is er een mogelijkheid dat het chatgedeelte ooit terugkomt?
“Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.” -Edgar allan poe
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Opmerkingen/vragen over het forum

Bericht door Hjördis »

Die kans is zeer klein.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron