Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Kim
Versleten fuzz
Berichten: 1971
Lid geworden op: 21 jan 2013, 19:55
Ratten: 11m
Locatie: heverlee

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Kim »

Kzag het niet als aanval perse hoor ;) gwn komt beetje hard aan als je persoonlijk iemand zen naam gebruikt... :( het grote probleem is idd dat er vele veranderingen geweest zijn en nog altijd gaande zijn en we proberen dit aan te pakken maar idd omdat we dit niet 24 op 7 kunnen doen gaat dit in trage trage modus... :'( en we zijn zo dankbaar dat jullie jullie met alles wat jullie hebben mee inzetten om ons te helpen!!! :D want zonder jullie zou het nog trager gaan :( dus laten we het proberen om idd zoals je zegt als team aan te pakken en samen tot een terug wat lichtere sfeer te hebben en wat extra leuke dingen te kunnen doen!!!
'Alle dieren behalve de mens weten dat het voornaamste doel van het leven is ervan te genieten.'
- Samuel Butler

'Als dieren konden praten, zouden ze onthutst zwijgen.'
- J. Einander
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Kayleigh »

Lijkt me een goed plan! Nogmaals sorry voor het gedoe hierom heen en de slechte gevoelens die sommige nu gekregen hebben... Dat was niet de bedoeling. Ik voel me zelf ook slecht om dit weeral zo te doen, maar ik zit er ook al maanden mee en ik heb inmiddels geleerd dat ik het dan toch moet bespreken want dat is beter... Maar jullie zien me volgens mij al als de persoon met de grote mond...

Ik hoop dat we nu weer gewoon vooruit kunnen! Gebruik dit topic vooral om wat taken de delegeren hè Kim en Hjördis!! Ik weet dat jullie dat beide heel lastig vinden, maar hoe sneller het nu geregeld is, hoe sneller we weer op de normale manier verder kunnen, toch? :D :D

Knuuuuffff! :loves: :knuf: :knuffel:
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Kim
Versleten fuzz
Berichten: 1971
Lid geworden op: 21 jan 2013, 19:55
Ratten: 11m
Locatie: heverlee

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Kim »

We zien jou helemaal niet zo kayleigh!!! Verre van!! Liever da je zo'n dingen zegt dan dat je ze opkropt!!!!
'Alle dieren behalve de mens weten dat het voornaamste doel van het leven is ervan te genieten.'
- Samuel Butler

'Als dieren konden praten, zouden ze onthutst zwijgen.'
- J. Einander
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Hjördis »

Ik heb een paar dingen dat nog zou gedaan moeten worden die ik graag aan anderen doorgeef.

1) Ik heb een curverdoos met geknipte knabbeldoekjes gevonden. Deze verkochte we in het verleden, maar het zou jammer zijn dat we deze nu zouden weggooien.
Ze zouden gewoon geschikt en gedraaid moeten worden, beetje als een hangmat eigenlijk. Hier staat geen datum op wanneer ze klaar zouden moeten zijn, dus al is het binnen 6 maanden of een jaar, dat is ook goed.

2) Register: Normaal deed ik dit, maar dit is al enkele maanden niet gelukt. Kim zou het overnemen, maar ik vrees dat met alle andere taken erbij het voor haar ook te druk zou worden. Het register houdt in dat er een document opgemaakt wordt wanneer een rat binnenkomt, hoe hij/zij heeft, welke kleur/tekening het heeft, waar hij verblijft en wanneer hij geadopteerd wordt en ten slotte wanneer hij sterft.
Ik ben van plan (nota: ik weet niet of het haalbaar is) om bv om de 3 maanden een mail te sturen naar de adoptanten om te kijken hoe het met de ratjes is. Als ze gestorven zijn kan dit ook aangepast worden in het document.

Is er iemand die dit ziet zitten?
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Hannelore »

Ik wil je wel helpen met dat register.
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Ikkimausi »

Knabbeldoekjes zie ik wel zitten, en dat register eigenlijk ook wel :)
Je zegt het maar :)
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Kayleigh »

Ik zou best die knabbeldoekjes willen doen, maar ik heb al vaker aangeboden om wat te naaien maar daar is nooit op geantwoord. Als Kim dus akkoord is wil ik het wel doen.
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Hjördis »

Aan die doekjes kan je echt niets fout doen en als het toch mislukt, so be it.. Dan gooi je het in de vuilbak. :)
Ze zijn gemaakt met restjes, dus het kan echt geen kwaad. Het moet ook niet op een bepaalde manier gedaan worden, ga je gang ermee. ^^

Voor het register is het me eender wie dat het doet, of het gesplitst wordt of niet enz. Daar zijn jullie volledig vrij in!
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Kayleigh »

Oke, kijk maar. Femke was sowieso eerder dus als zij het wil doen dan is dat prima :)
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Ikkimausi »

Mij maakt het ook niet uit. Moesten ze mislukken, ik heb hier vakkundige slopers die er altijd blij mee zijn :P
Knabbeldoekjes wordeen hier tegenwoordig dusdanig bewerkt dat ze gewoon rondom rond dee naad kapot bijten hihi
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”