Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Hjördis »

Hannelore schreef:Heb je al eens kunnen kijken om ons aan te melden voor donaties via facebook? Volgens mij kan je dat dan ook rechtstreeks aan een post koppelen.
Of je kan producten toevoegen aan je post zoals castratie of test leptospirose van de webshop en zo aangeven dat ze die kunnen kopen om ons te helpen?
Ik heb al gekeken om ons aan te melden. Er kwam echter best veel bij kijken, dus heb er toen niet mee verder gedaan. De link staat wel nog steeds open.

Vanaf dat de facturen er zijn, ga ik het wel nog eens toevoegen.
Ik ga dan ook de prijs van één lepto-test op de webshop zetten.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Hannelore »

Ja ik heb geen idee hoeveel werk het is, maar het lijkt me wel gemakkelijk als mensen maar gewoon op een knop moeten duwen en dan door het proces worden geleid. Andere FB gebruikers kunnen dan bvb ook een actie opzetten dat ze willen dat mensen ons steunen ipv geld te geven bij verjaardag ofzo.

Ik zou wel nooit de details van een factuur op FB zetten. Daarmee bedoel ik iets zoals een foto van de factuur waarbij alle kosten en kortingen in detail zichtbaar zijn. Soms kan zo een gedetailleerde informatie ook verkeerd uitdraaien. Als je prijzen vermeld, zou ik ook de volledige prijzen nemen en dus zonder die 5 of 10% korting die we soms krijgen.
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Hjördis »

Ohnee, dat was ik zeker niet van plan. :)
Van het labo is het gewoon één formulier zonder verdere info, buiten de prijs dan. Ik verwijder ook altijd factuurnummers, mijn adres en zulke zaken zodat mensen niet naar het labo kunnen bellen voor meer info omtrent dat nummer, maar ook dat ze niet aan mijn deur staan.

Vandaag verjaard mijn nichtje, maar ik zet het bij op mijn to do lijst voor de komende dagen.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vragen/opmerkingen omtrent de opvang

Bericht door Hannelore »

Ok super!
Ja beter nu even afstemmen of we op dezelfde lijn zitten dan dat er dingen zouden gepost worden die niet meer kunnen worden teruggenomen ;)
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron