Mededelingen/nieuwtjes...

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Poemels
Ervaren rat
Berichten: 318
Lid geworden op: 09 apr 2016, 08:12

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Poemels »

Ik zit met un hele lastige kwestie. Mijn allergie speelt flink op, en ik heb er dagelijks last van. Waar ik nu ut meest last van heb is benauwdheid, en gezwollen wallen, oogleden. De oogleden beginnen soms
s nachts al op te zwellen en te irriteren.
Ik heb nu zo n misselijk gevoel in mijn maag omdat ik hier toch flink van baal en tegrn op loop. Ik wil het wel graag nog un week of zo aankijken, maar als het niet mindert, dan vrees ik ut ergste. Ik voel me nu zelfs ook al schuldig naar Kai en Yu bij die gedachte dat ik afstand van hun moet doen. En weer moet laten verhuizen, weer die stress voor hun :( :( . Oh, ik voel me echt rottig hieronder.
Dat zou inhouden dat ik dan definitief moet beslissen nooit meer ratjes in huis te nemen, en ze niet meer te kunnen helpen met un nieuwe thuis te vinden. Laat ik daar maar niet aan denken nu.

Ik slik dagelijks medicijn en gebruik pufjes maar mijn huisarts zegt dat er geen ander alternatief is. Er is wel un sterker medicijn maar daar word je sloom van, dat raadt hij me af.

Eigenlijk wil ik dit bericht niet plaatsen, maar uit voorzorg heb ik besloten het wel te doen.
Het enigste wat ik nu hoop is dat mijn klachten minder worden. Ik heb nu ook de griep, dus dat versterkt elkaar denk ik ook. Mijn weerstand is lager.
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Ooh Jolanda, zo rot! :(
Het belangrijkste is jouw gezondheid. Ik denk dat we allemaal wel in meer of mindere mate allergisch zijn voor onze lieverds, maar dat je oogleden opzwellen en je zo benauwd bent, dat is niet oké.

:knuf:
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Poemels
Ervaren rat
Berichten: 318
Lid geworden op: 09 apr 2016, 08:12

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Poemels »

Misschien komt ut door die griep. Ik ga deze bloed prikken om mijn afweersysteem na te laten kijken. Ik wil dat ook even afeachten. Als ik iets aan mijn immuunsysteem moet doen dan kan dat ook positief uitpakken voor allergieen.ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben er wel erg verdrietig om
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hannelore »

Oh Jolanda, dat is echt vervelend voor je :(
Jammer dat je er zo van afziet, dat kan niet de bedoeling zijn. Wat je ook besluit, je komt er wel uit :knuf:
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Poemels
Ervaren rat
Berichten: 318
Lid geworden op: 09 apr 2016, 08:12

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Poemels »

Bedankt voor jullie begrip en steun :knuf:
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

Wat rot voor je Jolanda :( Jouw gezondheid gaat inderdaad voorop!
Als het echt niet meer gaat, dan gewoon op tijd aan de bel trekken hè! We komen er wel uit :knuffel:
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Poemels
Ervaren rat
Berichten: 318
Lid geworden op: 09 apr 2016, 08:12

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Poemels »

Dank je wel, Kaleigh :loves:
Cindy
Mete/petekindje
Berichten: 607
Lid geworden op: 07 nov 2012, 23:14
Locatie: dendermonde

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Cindy »

Inderdaad gezondheid staat voorop. Verzorg je maar goed :)
Slaapzacht Lieve ratjes van me,
Jullie zijn voor altijd in mijn hart!!!
Slaapzacht Ninja en Kuzuri,Martin, Edward en Yvetje mijn coole minihamsters :)
Poemels
Ervaren rat
Berichten: 318
Lid geworden op: 09 apr 2016, 08:12

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Poemels »

Dank je wel, Cindy!! Mijn oogleden zijn nu minder gezwollen dan vorige week ;) . Misschien werd die klacht erger vanwege de griep, ik denk vanwege te weinig weerstand. Gezwollen oogleden heb ik vaker ook tijdens de hooikoortsperiode, en dat heeft ook weer te maken dat ik minder weerstand heb wegens al die pollen.
Hopelijk krijg ik morgen de uitslag van het bloedonderzoek. Ik wilde vandaag weer gaan werken, maar ik kan lichamelijk nog maar weinig, of ik moet weer een poos rusten. Ik moet echt weer mijn energie gaan opbouwen.
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

De afgelopen tijd ben ik vrij afwezig. Ik heb het echt enorm druk gehad :( Examens, toetsen, cursus, opvang. Rust is er nauwelijks bij... Sinds vandaag ben ik begonnen met stage, dus voorlopig wordt het ook weer druk...

Ik weet dat ik enorm achterlig met mijn opvangers updaten :( Ik heb voor mezelf gezegd dat dit in de kerstvakantie gaat gebeuren. Hopelijk is dat goed voor jullie.

Met de gecastreerde dames gaat alles prima, voor mocht iemand daar naar vragen :)
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”