Mededelingen/nieuwtjes...

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door RYP Iris »

Hoihoi Stefanie en Kim ^^
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

We hebben een nieuwe samenwerkende dierenarts! :wave:
Dierenartsenpraktijk ’t Neerhof
Karel Alenlaan 4
3290 Diest
013/32 79 59

Deze dierenarts is wel enkel voor Stefanie en mezelf voorlopig, andere mensen die naar daar willen gaan met opvangers kunnen een afspraak via mij maken. :D
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Juist mailtje gestuurd naar Iris en jullie mogen het natuurlijk ook allemaal weten hoe het gaat gebeuren :)
Heey heeey,

Alvast héél hard bedankt dat je het ziet zitten om zoveel te doen!
Dus hierbij een overzichtje welke ratjes naar jou komen en naar waar ze moeten gaan.

- groep 1: Darth Vader (zwart berken en ong 10m oud), Uncle Owen (albino en ong 10 maanden oud) en 2 rittens (zwarte japanner en zwart effen)
- groep 2: generaal Dodonna (husky en ong 10/11m oud) en generaal Willard (albino en ong 10/11m oud)
- groep 3: Prei (zwart berken en van augustus) en eventueel Armenius (blauw en van juni/juli) en Devit (zwart berken en van augustus)

Deze ratjes komen in deze groepen naar jou toe. Als je het ziet zitten dan kom ik tot bij je thuis en dan haal ik daar de ratjes uit elkaar en doe ik al mee met de intro. :)

Anders gebeurd het als volgt:
Uit groep 1 wordt Darth Vader geadopteerd door Charlotte de Smet, zij koopt ook bij jou een rode buikzak. De rittens verhuizen naar Barbara vanaf dat Darth Vader geadopteerd is. Alle andere ratjes worden geïntroduceerd met elkaar. Dus Uncle Owen, de 2 generalen en Prei sowieso. Het is nog onduidelijk aangezien er interesse is in Armenius en Devit, dus misschien komen zij mee, misschien ook niet. Hierna verhuizen ze naar Kim en zal Kim hen verder opvangen.

Ik ben dan eventjes leeg, op misschien Armenius en Devit na. Er komen binnenkort zo'n 20 rittens in de opvang binnen. De mannen hiervan zullen naar mij komen. Ergens heb ik het ook wel eventjes nodig om leeg te zijn, met zoveel knuffeltherapieratjes, moeilijke intro's, verschillende kooien, gestorven ratjes etc komt er absoluut niets meer van in huis voor school of stage en ook mijn relatie doet het geen goed. Dus eventjes leeg zijn zal me goed doen en dan kan ik hierna me weer ten volle storten op opvangers. :D


Groetjes,
Hjördis
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hylke

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hylke »

Kayleigh ving in nood op, maar vond het opvangen blijkbaar wel heel leuk... hihi In onze ogen is ze een prima opvanggezin en dit is ze dan ook vanaf vandaag geworden! Welkom! :zwaai:
Hylke

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hylke »

Stefanie moet door persoonlijke problemen stoppen met opvangen en haar eigen ratjes afstaan (deze gaan naar een andere opvang en komen op ons forum te staan wegens het vol zitten van onze opvang). Het was heel fijn met haar als opvanggezin!
Hylke

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hylke »

Peggy zal vanaf nu een noodopvanggezin zijn (zoals oa. Bo) en niet meer vast opvangen door tijdstekort. Bedankt voor de vele jaren! :clap:
Hylke

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hylke »

Ik vertrek zometeen op reis. Zondag ben ik terug. :)
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

Veel plezier :pom:
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hylke

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hylke »

We hebben er waarschijnlijk een nieuw opvanggezin bij! Emma, degene die ook stekelmuisjes heeft opgevangen, heeft zich hiervoor aangemeld :)
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door RYP Iris »

Supeerrrr!!!
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron