Mededelingen/nieuwtjes...

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Hylke

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hylke »

Omg :wave: Weer een leuke maaaaaaaaaaaail
Beste Ratopia,

Ik bezocht daarnet jullie website en was onder de indruk en zou u graag wat willen vragen.
Op dit ogenblik is ons productiehuis Fremantle Media Belgium bezig met de voorbereidingen van een nieuw tv-programma. Dit programma gaat over baasjes en de grote liefde voor hun (huis)dieren. Het wordt een programma waarin we tonen hoe groot de liefde of fascinatie voor dieren kan zijn. Sommige dieren trouwen, andere krijgen intensieve cursussen, massages, gaan naar het kapsalon, krijgen outfits, lopen schoonheidswedstrijden of zijn echt de kinderen van het gezin. We willen met heel veel respect voor dier en baasje dit in beeld brengen. Graag had ik dan ook in contact gekomen met de mensen en hun rattenvrienden die daar volgens u voor in aanmerking komen.

Hieronder vindt u mijn gegevens waar u mij steeds op kan contacteren. Is het mogelijk mij uw telefoonnummer te bezorgen zodat ik u eens kan bellen om hierover te praten met u? Dat zou heel fijn zijn.



Hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groeten,

Kim Neuskens
Kim
Versleten fuzz
Berichten: 1971
Lid geworden op: 21 jan 2013, 19:55
Ratten: 11m
Locatie: heverlee

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kim »

ooh wauw zo leuk!!! :D
'Alle dieren behalve de mens weten dat het voornaamste doel van het leven is ervan te genieten.'
- Samuel Butler

'Als dieren konden praten, zouden ze onthutst zwijgen.'
- J. Einander
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

Gaaf!! :D
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Sharon
Mete/petekindje
Berichten: 708
Lid geworden op: 07 nov 2012, 11:50

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Sharon »

Heb hetzelfde gehad ;) Voor zover ik weet iedereen die op knaagdier.com vermeld staat :)
Afbeelding
Some Angels Choose Fur Instead Of Wings
Some Of Them Wanted Both
Hylke

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hylke »

Oh zalig! :D
Sharon
Mete/petekindje
Berichten: 708
Lid geworden op: 07 nov 2012, 11:50

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Sharon »

Tjah, ze wil dat ik haar bel zodra ik terug uit Belgie ben, of dat ik een nummer geef waarop ze me hier in Afrika kan bereiken O.o... Maar ze wil enkel verhalen die de kijkers écht zullen aanspreken, een speciaal verhaal. maar voor zover ik weet heb ik geen speciale knaagdieren... wel, voor mij zijn ze heel speciaal, maar voor kijkers... nah..
Afbeelding
Some Angels Choose Fur Instead Of Wings
Some Of Them Wanted Both
Hylke

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hylke »

Of misschien iets met de reptielen?
Sharon
Mete/petekindje
Berichten: 708
Lid geworden op: 07 nov 2012, 11:50

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Sharon »

Idd, dat is wat ik haar ga voorstellen. De spinnen ofzo en ons werk bij de kinderen om deze over angsten heen te helpen. Dat lijkt me wel iets waar mensen naar willen kijken. Meer dan naar hoe ik muizen en ratten kweek ofzo x')
Afbeelding
Some Angels Choose Fur Instead Of Wings
Some Of Them Wanted Both
Hylke

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hylke »

Hihi ja, en als ze misschien al bij andere mensen met muizen/ratten kunnen. Niet iedereen heeft zo leuke spinnen etc :D
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Zou iedereen een factuur willen vragen van haar dierenarts? Als deze dan samen met de adoptie- en afstandsformulieren tot bij mij kunnen geraken kan ik beginnen met een "echte" boekhouding aan te maken. :)
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron