Mededelingen/nieuwtjes...

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Silke
Versleten fuzz
Berichten: 1936
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:39
Locatie: Brugge

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Silke »

Ik wil geen opvangertjes meer bij mij laten binnen komen nu. Het weegt mij momenteel even héééél zwaar, al die zieken en ik heb zo zwaar het gevoel dat ik mijn bende verwaarloos, ik kan ze niet meer gewoon laten loslopen want er staat op 't midden van de kamer een duna met Izzy, ze kunnen op de kooi lopen van Maia,... Ook weer tumor bij mijn eigen bende en eventuele bmo. Maia verhuist toch binnen een weekje en ik duim dat Izzy ook snel geneest maar daar vrees 'k voor :/ Het is hier gwn even genoeg geweest. Ik zit er ook door aangezien ik veel te lang niets gedaan heb vo school door de buikzakken te maken,... Ik heb gewoon rust nodig zeker nu met de examens, na een tijdje ga ik verder zien hoe en wat. Sr :(
Russische dog: Isha
Poes zielepoot: Fido
Wimpergekkotjes

Rattenschatten: ♥ Hemera ~ Isha ~ Sàga ~ Skadi ♥

† Ayla ~ Nanna ~ Mythe ~ Kali ~ Leya ~ Po ~ Bieke ~ Paige ~ Angel ~ Era ~ Luna ~ Punk ~ Nyx ♥
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Wat erg om te horen! :(
Hopelijk gaat het snel goed met jou groepje en kan je je meer concentreren op hen. Ik hoop dat je die examens gaan rocken en dat je geen herexamens gaat hebben! :knuf:

Ik pas het "wie zit waar-topic" aan zodat ik het niet vergeet. Sorry, vergeethoofd tot en met de laatste weken/maanden.
Zo zal ik je ook niet lastigvallen met vragen.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door RYP Iris »

Paaldansles morgen gaat deugd doen Silke! Wel komen hé!!

Hier ook een downer, ik wou het niet meteen zeggen maar ik zit er enorm zwaar door, eigenlijk sleept het al aan van februari, maar dat hebben jullie vast ook al gemerkt. Het is voor ons allemaal teveel en er moeten voor mij drastische oplossingen komen.. Ik ben teruggekomen van Engeland en ben nog geen 12u later opnieuw ingestort, mentaal en fysiek...
Femke heeft net de webwinkel overgenomen :) het kan zijn dat Kim die gaat doen, zij ging die normaal overnemen maar dat zien we later wel, nu doet Femke hem eventjes ^^

Ook heb ik met Wendy gepraat, zij staat al een hele poos op ons noodopvanggezinnenlijst en kan nu heel erg helpen met de 6 opvangers (Vanilla, Belle, Phoebe, Dotty (al vind ik het jammer dat ik ze niet zou opvangen, maar het moet echt even zo :cry:) ) en de twee dames van Cassie die zouden binnenkomen. Er mag dus geregeld worden dat zij naar haar gaan/bij haar binnenkomen (ik ga wel erbij zijn bij het ondertekenen van de formulieren etc bij Cassie) :)

En de rittens kunnen doorverhuizen naar Ellen :) allez, enkel nog het kooiprobleempje oplossen :')

Dankje allemaal voor de hulp, de babbels en nog eens sorry :( ik weet dat ik heel vaak zeg dat ik me nu terugtrek, dat ik er weer invlieg... Maar nu ben ik op een punt dat ik besef dat er écht dingen moeten gaan veranderen, want zo kan het niet aanslepen :( MAar dus: hoera voor mensen die taken kunnen overnemen!
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Ikkimausi »

Meid, geen sorry zeggen. Het is nodig :knuffel:

Het komt allemaal wel in orde, eventjes zan jezelf denken, alles in orde krijgen, je draai terug vinden en dan komt het plezier en d opvang er ook wel terug bij ;)

Komt allemaal wel goed :)
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hannelore »

Veel succes aan iedereen met examens!!
En een schouderklopje of een knuffel voor iedereen die een beetje in de put zit. :knuf:
Vergeet niet ook eens aan jezelf te denken!
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

Dikke knuff Iris! Goed dat je deze beslissing hebt genomen!!

Veel succes met de examens Laurie en Silke!
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

We hebben nog altijd internet troubles... Al vanaf vrijdag avond geen tv, telefoon en internet meer... Gaat al weken zo. Ze moeten dit vanuit de centrale dingese oplossen. Kan nog de hele week duren. Hierdoor ben ik bijna niet online en ben ik dat wel, lees ik de belangrijke dingen even gauw.
De opvangers op ratten.nl kan ik nu ook niet bijwerken :(
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Geen probleem Kayleigh! Probeer te genieten van de rust die je kan nemen. :)
Als er echt iets dringend is (supergroot noodgeval aka 100 ratten die moeten binnenkomen :lol: ) dan bel of stuur ik je wel eventjes.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Silke
Versleten fuzz
Berichten: 1936
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:39
Locatie: Brugge

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Silke »

Hjördis: niet lachen ermee!!!!!!! Straks worden we gecontacteerd voor zo'n geval http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... flat.dhtml :shock:
Russische dog: Isha
Poes zielepoot: Fido
Wimpergekkotjes

Rattenschatten: ♥ Hemera ~ Isha ~ Sàga ~ Skadi ♥

† Ayla ~ Nanna ~ Mythe ~ Kali ~ Leya ~ Po ~ Bieke ~ Paige ~ Angel ~ Era ~ Luna ~ Punk ~ Nyx ♥
Gebruikersavatar
Laonay
Superrat
Berichten: 3176
Lid geworden op: 15 apr 2013, 06:50
Ratten: 3m1c 3v1c
Locatie: Ronse

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Laonay »

Ik ben genoodzaakt alles op pauze te zetten. Ik ben bij de knabbelaar al gestopt met opvangen. Permanent.
Ratopia moet ook on hold. Ik wil wel als noodopvang fungeren (zeker met die noodsituaties nu).
Mijn stage vergt veel meer van mij dan ik verwacht had. Gisteren had ik mijn eerste dag stage, van 9u tot 16u30 met een halfuur pauze. In dat broeihete weer. Pairi Daiza is ook een gigantisch park en we moeten veel van her naar der gaan met veel gewicht.
Bijgevolg kwam ik thuis en viel ik onmiddellijk in slaap. Ik was zodanig moe, dat mama me is komen wakker maken, vragend of alles oké is. Ik zeg van ja, ze stapt de kamer buiten en weer binnen en ik was alweer in slaap gevallen. Daarna heb ik 's nachts als een blok geslapen, 7u aan een stuk. Zodanig bek-af.

Vandaag was van 8u tot 16u30. Met een halfuur pauze. En op mijn baan terug naar huis ben ik in slaap gevallen. Er is gelukkig niets gebeurd. Maar er had wel iets heel ergs kunnen gebeuren. Het was een baan van 90 km/u en ik reed dus effectief op de andere kant van de weg. Achter mij stonden stuk of 2 auto's stil, zo wat scheef over de baan. Als ze zagen dat ik weer op mijn eigen vak ging rijden, zijn ze doorgereden, dus ik vermoed dat ik ze niet geraakt heb. Wat een geluk man... Ik had een frontale botsing kunnen hebben aan 90 in d' uur... Met mijn koekendoos van een fiat... Dan was ik er niet meer geweest.

Dus daarom kan ik niet veel meer dan mijn 7 ratten en 5 hammies verzorgen. Dat vergt al heel veel energie van mij, die ik duidelijk niet heb :P En daarnaast moet ik nog alledagen aan dat stom verslag schrijven.
Dus, hierdoor ga ik dus efkes niet te bereiken zijn ivm Ratopia. Ik heb er gewoon geen tijd en zeker geen energie voor, duidelijk :(
Katjes: Pluis, Henri-Moustache (luistert enkel naar de naam Baby of Meepie), en Nila
Hammies: Loki
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”