Mededelingen/nieuwtjes...

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door RYP Iris »

Femke en Kayleigh, dat is allebei zeker begrijpelijk hoor :knuffel: ik hoop echt dat het bij jullie beiden wat deugd doet, zo een zorg minder..

Kayleigh, als je wil mogen de rittens verhuizen naar mij. Zeker geen verplichting, maar je weet dat het kan hé :)
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

Ook voor jou een dikke knuf Femke :knuffel: Ik hoop dat alles goed komt!!

@Hjördis en Iris: De rittens doen me wel deugd op dit moment. Dat is op dit moment de enige kooi waar ik gewoon in kan kijken zonder dat er een dood of ziek is (ofja, zo zou het horen dan) en ze halen me echt uit mijn dipjes op dit moment. Als ik naar mijn eigen ratten kijk wordt ik best droevig... Iedereen heeft wel wat :(

Als de dames van Hannelore zondag weg zijn, dan heb ik nog 4 kooien, waarvan 2 intro kooien. Misschien dat ik ze wel ga laten verhuizen als Jodi en Jazmine groot genoeg zijn om bij mijn groep te kunnen en ze dan nog niet geadopteerd zijn (wat ik niet hoop!!), maar dat zien we wel. Ik denk dat ik Jodi en Jazmine ook pas ga introduceren als ik terug van Amerika, want ik wil niet mama ook nog opzadelen met intro ratten in die 2 weken. Ik gok dat het net te laat is, eer ze op gewicht zijn om erbij te mogen. Dus tot begin mei zullen ze wel kunnen blijven en ik hoop dat het tegen dan weer wat beter gaat :) Dan is de enorm drukke periode achter de rug en kan ik weer rustig alles gaan opbouwen.
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Ikkimausi »

Ikkimausi schreef:Euhm ik ga lastig doen en er tijdelijk ook eentje na Yuki en Yori inlassen :(
Zolang die hele situatie hier thuis met Tom niet uitgeklaard is, lijkt me dat beter.
Ofwel komen we er uit en hij staat achter op het opvangen, ofwel moet ik stoppen.
Ofwel komen we er niet uit, maar dan ga ik mogelijks moeten verhuizen en tja...
Ondertussen is dit niet meer nodig :)
Dus na Yuki en Yori mogen er terug ventjes of dames binnen komen, afhankelijk van welke wachtlijst het langst is.
Wel had Tom gevraagd er maximum 4 aan te houden :)
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door RYP Iris »

^_^
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Ik heb verlof aangevraagd van 8 tem 16 juni en heb deze gekregen! We gaan dus hoogstwaarschijnlijk een citytrip doen naar Athene van 8 tem 12 juni. :pom:
De data staan nog niet vast, maar het zal daar rond draaien. Voor de ratten en de fret gaan we vakantieopvang zoeken. Ziggy blijft samen met de gerbils thuis. Maar dat betekent dus ook dat ik geen hopen opvangers kan aannemen, want die gaan allemaal voor een week moeten verhuizen.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hannelore »

Oh vakantie, zo leuk !! :wieeeeeeh:
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

Leuk leuk :pom:

Ook bij mij is het dan zover. Zoals gemerkt (denk ik :P ) ben ik al een aantal dagen niet/minder actief op het forum. Mede door de reis en troubles at home... Leuk zo voor je grote reis. Maarja... Nog vanalles geregeld voor de dieren en nog wat dingen voor de reis. Vanwege de dieren wil ik dus echt niet weg eigenlijk :( Abbey en Sophie met een verschrikkelijke diagnose... Lady en Po die oud zijn, Twister met de vele verzorging, Pippa die vrijdag geopereerd wordt waar ik dus niet bij ben, Milka die oud is en waarvan ik denk dat ze er echt niet lang meer is, Dimitri (hond) met zijn ziekte... mogelijk dus een tumor in zijn hoofd of de bijnieren. Qua gezondheid van de dieren wil ik graag alles zelf in handen hebben... Maargoed, ik moet maar op mama vertrouwen. De dierenarts weet in ieder geval dat ik weg ben.

Donderdag ochtend vertrek ik al rond 07.00 uur richting school. Om 08.30 uur worden we daar verwacht. Om 09.00 uur nemen we de trein naar Schiphol en dan vertrekt daar ons vliegtuig om 14.55 uur de lucht in richting Londen. Na een korte stop in Londen (mensen daar ophalen), vliegen we door naar Los Angeles! LAX! (jammer dat 30STM in Europa is zeg! :lol: )

Ik ben weer terug in Nederland op donderdag 15 mei :)

Edit: Ik denk dat ik vrijwel onbereikbaar zal zijn. Ik zal proberen wat te lezen als ik de kans heb. Is het belangrijk, stuur mij even een bericht via het forum of FB. Ik kan in het motel wifi krijgen, maar dat is 4 dollar voor 24 uur en ik ben daar alleen maar om te slapen + we zijn iedere nacht in een ander motel, dus ik ga dan geen 15 keer betalen natuurlijk :P Dus hopen op gratis wifi ergens haha.
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door RYP Iris »

Het komt vast wel goed met je ratjes :knuffel:

En vergeet Ratopia eventjes en geniet van je reis! :P :D (wel foto's nemen van coole dingen hé!)
'
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

Dankjewel Iris! En dat zal ik zeker doen :D
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hannelore »

Heel veel plezier Kayleigh!! Ondanks je bezorgdheid moet je er echt volop genieten want dit is zoiets once in a lifetime! :)
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron