Opvanger in de kijker

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Hjördis »

Ja.. Maar het lijkt me wel leuk om haar ook nog eens in de kijker te zetten zodat het niet enkel rozegeur en maneschijn is op onze facebookpagina.
Ik bekijk Izzy meer als een blik achter de schermen.

Of lijkt het je geen goed idee om haar op onze fb-pagina te zetten?
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Ikkimausi »

Goh ik zou het niet doen en een ander sukkeltje kiezen.
Geen idee hoe Tamara erop zou reageren eigenlijk. En omdat ze gereseveerd is, anders een metekindje in de kijker zetten eodat het niet allemaal koek en ei is?
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Kayleigh »

Ik dacht dat dit alleen voor langzittertjes/probleem gevalletjes was, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen.

Edit: Femke tussendoor. Ik volg Femke wel hierin. Bijv. De halfwildjes hebben er meer aan. Maar het is ook weer wat dubbel met de nieuwsbrief misschien? Maar daar komt dan ook maar eens in de 2 maanden 1 a 2 opvangers in. Dat is een beetje weinig.
Lastig :P

De rittens zou ik niet zo snel in de kijker zetten, want dat gaat vanzelf. De 3 ventjes van Kim en de 3 ventjes van Femke wel, want die zitten alweer langer en krijgen een ietwat moeilijke leeftijd (langzaamaan beginnen ze met puberen).
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Hjördis »

Ik begrijp jullie redenatie zeker wel, zo had ik er eerlijk gezegd nog niet over nagedacht. :)
Dus we slagen Izzy dan over en gaan naar de halfwildjes bij Iris? Maar zij zitten dan natuurlijk ook wel bij Tincky en zij heeft ook nood aan een stabiele groep. Maken we hen niet gewoon ook metekindjes?

Misschien zet ik dan best de drie ventjes bij Femke vanavond op de facebookpagina? Zij hebben inderdaad geen aandacht meer gekregen. :(
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Kayleigh »

Ik persoonlijk zou de halfwildjes niet meer herplaatsen. Die zitten al zo lang in de opvang en die hebben ook stabiliteit nodig. Hoe oud zijn die nu? :)

De ventjes van Femke vind ik een goed idee :D
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Ikkimausi »

En die 3 beginnen inderdaad te puberen :(
Nu ja al mijn groepen hebben opstootjes met kleine wondjes tot grvolg.
Een vzn de siameesjes heeft een sneetje in zijn nek gehad. Gelukkig niets ernstigs, maar pubers :roll:

Maar ze zijn zo heerlijk aandachtsgeil. Mijn ouders waren maandag bij mij om werkvolk binnen te laten en die 3 hangen per direct aan de tralies xD
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Hjördis »

De halfwildjes zijn geboren op 18 april 2014, ze zijn nu dus een jaar en 3 maanden oud.
Mijn scheetjes zijn nu volledig op hun plaats hier, ze komen zelfs aan de tralies hangen als in alleen in de kamer ben. Snoepjes nemen ze heel vlot aan en ze laten zich meestal zonder problemen opnemen en aaien.
Als hun zusjes en broertjes hetzelfde zijn zou ik hen zeker niet meer uitplaatsen, dat lijkt me niet gezond voor hen.

De ventjes van Femke worden de volgende ratjes dan!
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Ikkimausi »

Heb net gezien dat er alleen een foute is gebeurd.
Hektar is namelijk al geadopteerd en Ivar is degene die nog samen met Moppe en Billy hier zit :P
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Kayleigh »

Welke leuke opvanger gaat nog eens in de spotlight gezet worden? :D
Ik weet niet hoe lang geleden het is geweest dat Belle en Vanilla in de spotlights gezet zijn, maar het was de bedoeling dat we iedere week opvangertjes in de kijker gingen zetten toch? Misschien de 3 leuke ventjes van Kim? Die zitten er ook al een tijdje en verdienen nu toch wel eens hun vaste thuisje!

En misschien Dotty? Want ik heb bij haar een beetje het idee dat mensen geschrokken zijn omdat ze moeilijk deed tegen Louise :( Ze is zo'n leuke schat!
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Hjördis »

Ik ga eerst de jongens van Kim online zetten, daarna inderdaad Dotty, dan Lurch, Queen + Faey, de rittens die hier verblijven enz.

Tussendoor komen er nog posts ivm het zoeken naar nieuwe opvanggezinnen (2 voor mannen, 2 voor vrouwen), vragen achter donaties ivm 12 castraties (2v, 10m) en bladiebla. Het wordt een drukke tijd op facebook!
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron