Opvanger in de kijker

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Opvanger in de kijker

Bericht door Hjördis »

Aangezien ik me hier toch maar verveel op mijn werk was ik aan het denken aan iets.
Is het misschien geen idee om elke week een opvanger in de kijker te zetten, bv een heel lief ratje of juist eentje dat al langer in de opvang zit. Deze kunnen we dan een week lang op onze facebook zetten als vastgezet bericht, delen in allerhande groepen en elke dag terug uploaden op kapaza en tweedehands zodat het vanboven blijft staan.

Wat vinden jullie hiervan?
Hebben jullie misschien nog zo'n ideeën?
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hylke

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Hylke »

Normaal zou het wel de bedoeling zijn dat ze maandelijks in de nieuwsbrief sowieso komen, en allemaal op facebook he :) Maar mss wel goed idee. Delen in groepen zou ik wel niet te veel doen, krijgen er zoveel commentaar op :/

Nu neva! :D
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Hjördis »

Natuurlijk moeten ze allemaal op facebook komen, ik zal me er sebiet eens mee bezig houden want ik verveel me hier toch steendood..
Bwaaa.. ik heb nu op 2 groepen commentaar gehad en daar post ik niet meer. Maar in andere groepen wordt mijn bericht zelfs gedeeld etc. :)
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hylke

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Hylke »

ok :bunny:
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Kayleigh »

Ik vind het een leuk idee!

Krijgen jullie echt commentaar als jullie wat in groepen posten? :o
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Hjördis »

Ik had in 'de vrolijke dierenbabbelbox' zo'n 3 keer ongeveer een oproep gepost, 1x voor opvanggezinnen en zo'n 2x voor opvangers te "promoten" en ik werd echt wel aangevallen. Sommige mensen zoals Annick (adoptant van Sirius, Tetris etc) kwamen er tussen maar toen is het wel een hevige discussie geworden. Dus daar post ik dus niets meer.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Kim
Versleten fuzz
Berichten: 1971
Lid geworden op: 21 jan 2013, 19:55
Ratten: 11m
Locatie: heverlee

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Kim »

ola... wat een stomme mensen!!! :p Ik vind het een leuk idee!!! dan kan je zo een speciale fotoshoot doen met iets grappig wat met de maand te maken heeft ofzo :p
'Alle dieren behalve de mens weten dat het voornaamste doel van het leven is ervan te genieten.'
- Samuel Butler

'Als dieren konden praten, zouden ze onthutst zwijgen.'
- J. Einander
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Hjördis »

Hihihi dat is wel leuk! :D

HYLKEEEEEEEE, foto's ivm onze nationale feestdag? :mrgreen:
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hylke

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Hylke »

.................? :P
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Opvanger in de kijker

Bericht door Hjördis »

Kim haar voorstel, een fotoshoot van iets grappig tijdens die maand.
Deze maand is het de kroonsafstand van de koning én onze feestdag he, beiden lachwekkend genoeg :D
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron